خبرهای داغ:
فرمانده سپاه کلیبر:

برگزاری یادواره شهدا کافی نیست، به شهدا دل ببندیم

فرمانده سپاه کلیبر در یادواره شهدا بسیج فرهنگیان این شهرستان گفت: اگر به فکر آرمان شهدا نباشیم فقط برگزاری یادواره در حق شهدا کافی نیست پس باید برای اینکه بتوانیم دیمان را در قبال شهدا ادا کنینم به آرمان و راه شهدا دل ببندیم و در جهت آرمان آن ها قدم برداریم و آرمان آن ها چیزی جز ولایت مداری مطلق و تسلیم نشدن در برابر صاحبان سیم وزر نیست.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۷۳
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین حاتمی افزود: شهدا فقط به کشورمان تعلق خاطر ندارند بلکه به جامع بشری خدمت کرده اند به خصوص شهدای مدافع حرم که با خونشان جهان را از شر داعش نجات دادند و اگر آن ها حرم نبودند و سینه سپر نمی کردند حوادث سوریه و عراق بر سر مردم ما نیز می آمد.

وی اضافه کرد: هر چند که امپراطوری رسانه غرب تا حدودی پیام رسانی را از ما گرفته ولی خون شهدا این پیام رسانی را بخوبی انجام می دهد و انقلاب را به جهان صادر می کند.

حاتمی با برشمردن برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جمله راه های روستای و عشایری منطقه، آبرسانی به روستاها، برق رسانی و گاز رسانی به مناطق مختلف، توسعه شبکه تلفن ثابت و تلفن همراه، خدمات کشاورزی نوین، توسعه مدارس و دانشگاه ها، آموزش همگانی و چندین مورد دیگر، دهه فجر را بهترین فرصت برای بیان این دستاوردها دانست.

 و ادامه داد: باید نسل جوان به خصوص دانش آموزان بدانند که پیش از انقلاب کجا بوده ایم و امکانات ما چه بوده و پس از انقلاب به کجا رسیده ایم.

حاتمی تصریح کرد: مسئولان در ایام دهه فجر جناح بازی و سیاسی کاری را کنار بگذارند و دستاوردهای 40ساله نظام را برای آحاد مردم بازگو کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار