خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه آذربایجان شرقی:

شهدا انقلاب را زنده نگه داشتند/ باید میدان دار جنگ نرم باشیم

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه آذربایجان شرقی در یادواره شهدای فرهنگیان کلیبر گفت: شهدا وجودشان را تقدیم انقلاب کردند تا مکتب انقلاب زنده و خانواده شهدا هم با تقدیم فرزندان خود انقلاب را بیمه و کلمه ایثار را به معنای واقعی معنا کردند.
کد خبر: ۸۹۸۰۲۷۶
|
۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسلم اورنگی افزود: در مکتب توحیدی چیزی که در راه خدا نثار می شود ماندنی است و هرگز ازبین نمی رود.

وی به جایگاه تعلیم و تربیت اشاره و بیان کرد: در دنیای امروزی کشورهای در حال پیشرفت هستند که دستگاه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش در خور داشته باشند پس باید تلاش کرد آموزش و پرورش  به خصوص در سطح ابتدایی و راهنمایی علمی و معنوی بوده و تحصیل و تهذیب را توام داشته باشد.

اورنگی ادامه داد: زمانی داش آموزان و جوانان این مرز و بوم در مقابل رژیم پهلوی قدرت معنوی خود را نمایان و زمانی جنگ تحمیلی را اداره کردند و امروز نیز همین تربیت یافته گان آموزش و پرورش مدافعان حرم می شوند یعنی افتخار ما به این است که شهدا ما و رزمندگان ما همین تربیت یافتگان دستگاه تعلیم و تربیت کشور هستند.

مسئول بسیج فرهنگیان استان به جنگ نرم دشمن نیز پرداخت و اظهارداشت: باید مواظب جوانان بود تا انحرافات فضای مجازی آن ها را مغلوب نکند یعنی باید در جنگ نرم میدان داری کنیم به طوری که نسل های آینده با افتخار از ما یاد کنند  همانطور که ما از شهدا با افتخار یاد می کنیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها