برگزاری مسابقات بومی محلی به مناسبت دهه فجر در بشاگرد

بازی های بومی محلی تلفیقی از شور، نشاط، صبر و تلاش، منطق، احترام و مهمان نوازی است .
کد خبر: ۸۹۸۰۵۷۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان ؛الیاس نظری مسئول کانون بسیج ورزشکاران بشاگرددر گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج از برگزاری مسابقات بومی محلی به  مناسبت دهه فجر در این شهرستان بشاگردخبر داد و گفت: این بازی در عصر جمعه۲۰ بهمن در شهر سردشت برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این مسابقات با همکاری اداره ورزش و جوانان در شهر سردشت مرکزشهرستان بشاگرد  برگزار می شود، افزود: این کانون درنظر دارد هر چند وقت یک بارو در یک روستا نسبت به انجام بازی ها اقدام کند.
 
 
مسئول کانون بسیج ورزشکاران بشاگرد احیای رسومات و بازیهای نیاکان و دور کردن نوجوانان از بازی های دیجیتالی را از اهداف خود عنوان کرد و اظهار داشت:   امروزه شاهد آن هستیم که جوانان، نوجوانان و حتی خردسالان با بازی های دیجیتالی در موبایل ها از هرگونه فعالیت و تحرک دور شده اند.
 
 
وی با بیان اینکه  بازی های بومی محلی تلفیقی از شور، نشاط، صبر و تلاش، منطق، احترام و مهمان نوازی است، تصریح کرد: در این بازی ها  دروس ریاضی و قوانین آن به  شخص بازیکن آموخته می شود.
 
 
نظری در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همکاری مردم و مسئولین در راستای احیای آداب و سنن نیاکان بشاگردی گام های بزرگی برداشته و برای ایجاد انگیزه در جوانان تلاش کنیم.
ارسال نظرات