نواخته شدن زنگ بهمن در بیش از هزار آموزشگاه استان

رئیس ستاد دهه فجر استان از نواخته شدن زنگ بهمن در بیش از هزار آموزشگاه چهارمحال و بختیاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۰۵۹۸
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ علی گرجی در این نشست با قدردانی از پیشنهادها، انتقادات و دغدغه‌های مردمی مراسم انقلاب‌اسلامی گفت: دهه فجر بهانه ای برای یادآوری نعمت‌های بیشمار الهی و جان‌فشانی‌های مردم شریف ایران است.

رئیس ستاد دهه فجر استان تبیین گفتمان و مبانی آرمان‌های امام و دستاوردهای انقلاب‌اسلامی را ضروری دانست و عنوان کرد: به همین منظور بمدت ده شب در مهدیه مصلای بزرگ امام خمینی(ره) استان با حضور سخنرانان برجسته برنامه‌های ویژه‌ای پیش‌بینی شده است.

گرجی با اشاره به مراسم مهمانی لاله‌ها در روز پنجشنبه نوزدهم بهمن‌ماه تصریح کرد: در این روز مردم استان با حضور در گلزار شهدا و غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا بار دیگر با اهداف و آرمان های امام و شهدا تجدید میثاق می کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به ایّام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) سعی شده برنامه‌ها رنگ و بوی فاطمی داشته‌باشند و از این فرصت در راستای افزایش معنویت برنامه‌ها بهره‌برداری شود و سیره‌ی عملی و ولایتمداری آن حضرت برای مردم تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: در بیش از هزار آموزشگاه در سراسر استان از ساعت ۸ صبح روز 14 بهمن زنگ انقلاب به صدا در می‌آید.

گرجی با بیان اینکه مراسم 12 بهمن و آغازین برنامه‌های دهه‌ی مبارک فجر در 39 نقطه استان بصورت ویژه برگزار می شود، افزود: مانور موتوری از فرودگاه شهید استکی شهرکرد شروع ساعت 8:30 صبح روز پنجشنبه دوازدهم بهمن آغاز و تا مصلای بزرگ شهرکرد ادامه دارد.

رئيس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامي استان پس از ارائه اهداف و سياست هاي برگزاري مراسمات سي و دومين فجر انقلاب اسلامي گفت: تقويت روحيه اميد و خودباوري با رويكرد ارتقاء عمومي نسبت به كارآمدي و توانايي هاي ملي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، تبيين جايگاه امامت و ولايت به عنوان عامل وحدت، هويت و پيروزي انقلاب اسلامي، ترويج گفتمان انقلاب اسلامي با رويكرد آگاهي بخشي و بصيرت افزايي نسبت به موقعيت و جايگاه انقلاب اسلامي و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت به عنوان پيدايي، پويايي و تداوم انقلاب اسلامي از مهم ترين اهداف برگزاري مراسمات سي و دومين سال پيروزي انقلاب اسلامي مي باشند.

گفتنی است در این جلسه که با حضور 8 نفر از اعضای شورای فکری‌مشورتی ستاد دهه‌ی فجر استان برگزار شد اعضا نظرات خود را در باب موضوعات مختلفی مثل: مراسم 12 بهمن، میهمانی لاله‌ها، راهپیمایی 22 بهمن، توجه به ایّام فاطمیه، مسیر و ساعت راهپیمایی، برنامه‌های نهضت تبیین اهداف و مبانی انقلاب‌اسلامی، توجه به بحث محتوایی و کیفی برنامه‌ها بیان کردند.

ارسال نظرات