خبرهای داغ:
رئیس انجمن کارتونیست های تبریز خبر داد؛

برگزاری چهارمین جشنواره بین المللی کارتون رسانه های دیجیتال در تبریز

رئیس انجمن کارتونیست های تبریز گفت: چهارمین جشنواره بین المللی کارتون رسانه های دیجیتال با محوریت اینترنت، شبکه های اجتماعی،بازی و سرگرمی دیجیتال، سبک زندگی دیجیتال، اشتراک گذاری محتوا، کودکان و نوجوانان و حریم خصوصی در تبریز برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۴۴
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رحیم بقال اصغری در خصوص شرایط شرکت در جشنواره گفت: شرکت در جشنواره برای تمام هنرمندان جهان آزاد است و اندازه آثار ارسالی باید حداقل A٤ و حداکثر A٣ باشد.
وی با تاکید بر لزوم اصل بودن آثار ارسالی یادآور شد: آثار ارسالی بازگردانده نخواهد شد و کاتالوگ جشنواره برای هنرمندانی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته باشد، ارسال می شود.
بقال گفت: این جشنواره با همکاری معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و انجمن کاتونیست های تبریز طی روزهای 15 تا بیستم اردیبهشت ماه 1397 در موزه کاریکاتور خانه هنر تبریز برگزار می شود.
وی در خصوص جوایز این جشنواره خاطر نشان کرد: جایزه نفر اول یکهزار دلار به همراه تندیس طلایی مسابقه، نفردوم 700 دلار به همراه تندیس نقره ای مسابقه و نفر سوم 500 دلار به همراه تندیس برنز است.
بقال اصغری گفت: هنرمندان و کاریکاتوریست ها تا بیستم فروردین 1397 فرصت دارند آثار خود را به آدرس الکترونیکی info@tabrizcartoons.com ارسال کنند و نتایج جشنواره نیز در سایت www.tabrizcartoons.com اعلام می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها