جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم:

ناکارآمد نشان دادن نظام دینی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ‌نرم است

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ‌نرم علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۰۷۷۸
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان هرمزگان؛ سرگرد حمید کمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: زیر سوال بردن، کم ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ‌نرم علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه به‌ویژه در نسل جوان و نوجوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و افزود: این در حالی است که انقلاب اسلامی را باید سرآغاز و شروع تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و غیر اسلام دانست.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم گفت: حضرت امام خمینی(ره) از انقلاب اسلامی با عناوینی همچون انفجار نور و معجزه قرن یاد می‌کنند، لذا فرارسیدن دهه فجر و فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی فرصت مناسبی است تا دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های گوناگون بازخوانی شود.

کمالی یادآور شد: دشمنان امروز تلاش می‌‌کنند ‌تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود جلوی درک واقعیات انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند جمهوری اسلامی از سوی جوانان ایرانی را گرفته و با نوعی واقعیت پنداری برای آنان در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی خلل وارد کنند، لذا همه ما باید دستاوردهای انقلابمان را به نسل جوان و نوجوان به‌درستی تبیین کنیم

ارسال نظرات