خبرهای داغ:
شهردار اسکو:

برگزاری جشن های انقلاب مرهون خون شهدا و آرامش و امنیت است

شهردار اسکو در جشن بزرگ انقلاب این شهرستان، برگزاری جشن های دهه فجر را مرهون خون شهدا و امنیت و آرامشی خواند که به‌واسطه انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در جامعه ما حاکم شده است.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۱۹
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، بابک شریفی با اشاره به حماسه پیروزی انقلاب اسلامی یادآور شد: این حماسه تجلی و تبلور حضور آگاهانه مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) است و این حضور چشم طاغوت را کور و انقلاب نور را در کشور جاری کرد.

وی افزود: امروز به‌واسطه حضور همیشگی مردم در همه عرصه‌ها و امنیتی که با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری در کشورمان حاکم است ، می‌توانیم با اطمینان و آرامش جشن‌های متنوعی برگزار کنیم.

شریفی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک انقلاب مردمی بود، تاکید کرد که به همین مناسبت شهرداری اسکو در کنار دیگر ادارات و در راس آن فرمانداری شهرستان تلاش کرد سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را با حضور مردم بویژه نسل جدید انقلاب و در کنار هم جشن بگیرد.

وی با تأکید به اینکه نشاط اجتماعی از سیاست ها و اهداف اصلی شهرداری و شورای اسلامی اسکو است، بیان کرد: شهرداری اسکو باهدف ترویج فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی در آینده نیز در برگزاری چنین برنامه‌هایی پیش قدم خواهد بود.

شریفی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در شهر بمنظور نشاط ‌آفرینی اجرا می‌شود، اضافه کرد: ما نیازمند ارتقای نشاط اجتماعی در شهر هستیم و بر همین اساس در نظر داریم در طول سال برنامه‌های متنوعی در بعدهای فرهنگی،هنری و‌اجتماعی با همکاری و تعامل سایر ادارات و در چارچوپ کمیته تبریز ۲۰۱۸ را اجرا کنیم.

  جشن مردمی دهه فجر با حضور اکیپ و عوامل شبکه استانی سهند و با همکاری فرمانداری،  شهرداری ، سپاه، اداره فرهنگ و ارشاد اسلام ، اداره ورزش و جوانان ، اداره میراث فرهنگی، صنابع دستی و گردشگری و اداره صنعت ، معدن و تجارت اسکو برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها