مدیر کل استاندارد استان زنجان:

آغاز پلمپ گذاری وسایل سنجش و توزین سبک در استان

پلمپ گذاری وسایل سنجش و توزین سبک که در آزمون دوره ای، صحت عملکرد آن ها، تایید شده است و دارای برچسب صحت عملکرد می باشند انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۰۹۷۱
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل استاندارد استان زنجان از آغاز عملیات پلمپ گذاری وسایل سنجش و توزین سبک (ترازو ها و باسکول های مورد استفاده در صنوف) خبر داد و گفت: پلمپ گذاری در سه حیطه برای ترازوهای تولید داخل دارای پروانه کاربرد علامت استاندارد و ترازوهای وارداتی در مبادی ورودی گمرکات و نیز ترازوها و باسکول های مورد استفاده در صنوف که در آزمون دوره ای، صحت عملکرد آن ها، تایید شده است و دارای برچسب صحت عملکرد می باشند انجام خواهد شد.

داود کارگرزاده افزود: هدف از این طرح شناسایی و علامت گذاری ترازوها و باسکول های قانونی، از ترازو ها و باسکول های غیر قانونی،  با یک شناسه ملی 10 رقمی می باشد.

وی اظهار داشت: این طرح از بهمن ماه سال جاری و در سطح استان زنجان به مرحله اجرا در می آید و از کلیه دارندگان وسایل سنجش و توزین سبک و ترازوها و باسکول ها درخواست می شود ضمن همکاری با بازرسان اداره کل استاندارد در فرآیند پلمپ گذاری، نسبت به حفظ و نگهداری از پلمپ الصاق شده کوشا باشند.

 

 

ارسال نظرات