رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان طارم:

امروز ایران در قویترین حال ممکن بسر می برد

خوشبختانه کشور ما امروزه در قویترین حال ممکن بسر می برد و در تمام ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی حرفی برای گفتن دارد.
کد خبر: ۸۹۸۱۰۷۵
|
۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان طارم در جلسه هماهنگی برنامه های ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی در دهستان درام ضمن تبریک و گرامیداشت فرا رسیدن سی و نهمین سال پیروزی انقلاب و آغاز چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: این انقلاب متشکل از جمهوریت و اسلامیت با خون و گوشت و اعتقادات و باورهای دینی ما عجین شده است.

سید افضل موسوی با اشاره به دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی در طول ۴۰ سال حیات پر برکت افزود: برای تداوم و پیروزی انقلاب هزینه های بسیاری شده است گفتنی است امنیت موجود در کشور را مدیون فداکاری و مجاهدت حضرت امام راحل و از خودگذشتگی شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس هستیم باید قدردان این نعمت های عظیم الهی باشیم.

وی اظهار داشت: هرساله به پاس گرامیداشت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دهه مبارک فجر را جشن گرفته و یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس و معمارکبیر انقلاب اسلامی را که با روح ملکوتی خود دنیا را تکان داد و ارزشهای حاکم بر جهان غرب و ضد ارزش حاکم بر جامعه را زیر و رو کرد را گرامی میداریم.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان طارم با اشاره به مسائل سیاسی روز جهان تصریح کرد: هر موقع صدای دشمنان بلند شد مطمئن باشید در موضع ضعف بسر می برند.

موسوی افزود: خوشبختانه کشور ما امروزه در قویترین حال ممکن بسر می برد و در تمام ابعاد سیاسی، نظامی، فرهنگی، اقتصادی حرفی برای گفتن دارد بنابراین ابعاد بین المللی انقلاب اسلامی کاملا باز نشده است و ظرفیت آن در تمام عرصه ها کاملا نمایان است.

وی گفت: شعار سراسری دهه فجر امسال تداوم اقتدار، عزت جمهوری اسلامی در پرتو ولایت مداری و همزبانی دولت و ملت است.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان طارم با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور تصریح کرد: اعتراض به وضع معیشت امروزه حق مردم است بنابراین اتفاقاتی که در کشور ما رخ می دهد مورد انتظار از یک کشور اسلامی نیست.

وی افزود: انقلاب اسلامی بزرگترین نعمتی دانست که معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران ترسیم کرده است گفتنی است در سایه توقعات بیشتر ضعف بسیار در بعد مدیریتی و بهره برداری از منابع وجود دارد.

گفتنی است برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن، غباروبی و گلباران مزار مطهر شهدا، برگزاری جشن ایام الله دهه مبارک فجر با رعایت حرمت ایام فاطمیه و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و افراد حائز کسب افتخار استانی و کشوری برای دهستان درام از جمله مصوبات این جلسه بود.

 

 

 

ارسال نظرات