برگزاری مانور رسانه ای دانش اموزی در زنجان

بمناسبت دهه فجر بزرگترین مانور رسانه ای دانش اموزی در زنجان همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۱۵۱۵
|
۱۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، همزمان با سراسر کشور مانور رسانه ای دانش آموزی "ذوالفقار - یار - خراسانیم با محوریت تولیدمحتوا، راه اندازی پویش وجریان سازی بصورت درون مدرسه ای از یکم بهمن سال 96 آغاز شد.

این پویش در راستای معرفی شهید دانش آموز محمد حسین ذوالفقاری به عنوان شهید شاخص دانش آموزی در سال تحصیلی96-97و به منظور تکریم وشناساندن این شهید بزرگوار به دانش آموزان نسل فعلی انقلاب و همچنین استفاده از ظرفیت و توانایی دانش آموزان در فضای مجازی بصورت درون مدرسه ای همزمان با مدارس سراسر کشور در استان زنجان آغاز شد.

گفتنی است در این مانور با اهدافی دیگر در راستای اهداف پیش بینی شده" ظهور امام زمان(عج)"،"نابودی اسرائیل" و " قدرت و توانایی نظامی جمهوری اسلامی ایران" با اشاره به موشک ذوالفقار که در ضربه زدن به اهداف داعش از این نوع موشک استفاده شد و"و مفهوم والای"جهاد کبیر"که شهید ذوالفقاری با این عنوان شناسانده شود انجام می شود.

اجرای این مانور رسانه ای و پویش دانش آموزی " ذوالفقار-یار-خراسانیم " از روز دوشنبه 1 بهمن ماه1396 لغایت25 بهمن ماه سال 96 همزمان با سراسر کشور در سه بخش تولید محتوا ، راه اندازی پویش و جریان سازی برگزار می گردد.

گفتنی است آثار فاخر در روز برگزاری کنگره شهید شاخص دانش آموزی کشور" شهید محمد حسین ذوالفقاری" که با حضور مسئولین کشوری ولشگری برگزارمی شود نمایش و از تولیدکنندگان آثار به صورت ویژه تقدیر به عمل خواهد آمد.

علاقه مندان می توانند آثار خود را تا تاریخ 25بهمن ماه مشخصات نام، نام خانوادگی، مقطع تحصیلی، نام حوزه خود را از طریق پیام رسان تلگرام به کانال زنجان بیستzanjanbeest@ ارسال نموده ویا به ایمیلinfo.samtosoo@chmail.ir ویادر قالب سی دی و دی وی دی به سازمان بسیج دانش آموزی استان زنجان ارسال نمایند.

لازم به ذکر است، درآثار ارسالی حتما هشتک(#ذوالفقار-یار-خراسانیم) درج شده باشد.

*جدول تولیدات در 32 عنوان تولیدات محتوای به امتیازات تایین شده  

 

 

 

ارسال نظرات