اجرای 27 ویژه برنامه در دهه پرافتخار و شکوهمند فجر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، گفت: 27 ویژه برنامه در سطح شهرستان در حوزه ها، پایگاه های مقاومت و محلات قشم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۳۲
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان؛ جناب سرهنگ رحمت الله دهقانی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم در آستانه ی سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار داشت: دهه فجر قطعه ای از تاریخ نورانی ملتی مجاهد ومتعهد است که با تکیه بر تعالیم اسلام و وعده اللهی، پیروزی مستضعفان را بر طاغوتیان و مستکبران زمان محقق ساخت.

جناب سرهنگ دهقانی افزود: لذا ملت مسلمان و آزادی خواه ایران با انقلاب خود الگویی شد برای همه ی مستضعفین و آزادی خواهان جهان تا با انقلاب خود دست استکبار ظالم و خونخوار را از تسلط بر جهان کوتاه کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه قشم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن دهه فجر، دهه پر افتخار و شکوهمند انقلاب اسلامی اضافه کرد: به همین مناسبت ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در سطح حوزه و پایگاه های مقاومت و همچنین در سطح شهرستان برگزار میشود که هدف از برگزاری این برنامه ها تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب و ایجاد شور آفرینی در مردم و همچنین زمینه حضور همه مردم به ویژه نسل جوان در برنامه های جشن انقلاب و انشاالله زمینه سازی تداوم انقلاب اسلامی تا ظهور حضرت مهدی(عج)...

سرهنگ دهقانی ضمن تشریح برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان قشم ادامه داد: 27 ویژه برنامه در دهه مبارک فجر در دستور کار است که از برنامه های شاخص آن میتوان به یادواره شهدا، زنگ انقلاب در مدارس به مناسبت ورود حضرت امام به کشور، افتتاح پروژه های سازندگی خانه عالم وپایگاه های بسیج، اجرای برنامه گفتمان انقلاب در مدارس، اعزام تیم های جهادی سازندگی به روستاها، برگزاری مسابقات ورزشی ، اجرای نشست های روشنگری در پایگاه ها،مساجد و محلات شهرستان و حضور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن اشاره کرد.

ارسال نظرات