خبرهای داغ:
در سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی صورت می گیرد؛

بهره برداری از 30 طرح برق تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت: 30طرح مهم شرکت توزیع نیروی برق تبریز در ایام دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۸۹۸۱۷۹۵
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق تبریز، عادل کاظمی با بیان خبر، افزود: این طرح ها تنها بخشی از 3هزار طرح این شرکت است که در سی و نهمین بهار پیروزی انقلاب به بهره برداری می رسند.

وی ادامه داد: این 30 پروژه در محدوده شهرستان های تبریز، اسکو و آذرشهر و با صرف اعتباری بالغ بر 56 میلیارد ریال به اتمام رسیده است.

کاظمی اضافه کرد: 3000 طرح از ابتدای سال جاری و در 10 بخش شامل  توسعه و ساخت، توسعه فيدر از پست هاي فوق توزيع، جابجايي تاسيسات، ايجاد قدرت مانور، اصلاح و بهينه سازي شبکه، شبکه روشنايي معابر، طرح هاي کاهش تلفات، نيرو رساني و تعویض کنتور انجام یافته است.

وی در ادامه با اشاره به انجام 987 طرح در بخش  توسعه و احداث با اعتبار بالغ بر207 میلیارد ریال افزود: طرح های انجام شده بخش توسعه فيدر از پست هاي فوق توزيع 16 پروژه با اعتبار نزدیک به 43.000 میلیون ریال می باشد.

کاظمی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز وظیفه برق رسانی به بزرگترین پروژه مسکن مهر شمال غرب کشور را برعهده دارد که در این راستا و در سال 96، 18 پروژه عظیم با اعتبار بیش از 35 میلیارد ریال را به اتمام رسانده است.

وی در مورد تاسیسات برقی که در اثر انجام پروژه های عمرانی شهری و دیگر مسائل نیازمند جابه جایی هستند، گفت:  این شرکت با انجام 42 پروژه مختلف با اعتبار نزدیک به 21 میلیارد ریال در نقاط مختلف حوزه عملیاتی خود این مهم را به انجام رسانده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق تبریز در خصوص طرح های ايجاد قدرت مانور اظهار داشت: طرح هایی که در این بخش انجام می یابند به طور عمده بر پایداری شبکه، کاهش زمان خاموشی ها ناشی از حوادث مختلف، مدیریت بحران و... تاثیر گذار هستند که این شرکت در این بخش نیز توانسته 83 پروژه با اعتبار بالغ بر 39 میلیارد ریال را به بهره برداری برساند.

کاظمی همچنین از انجام 455 پروژه اصلاح و بهينه سازي شبکه با اعتبار بیش از 71 میلیارد ریال خبر داد.

وی کل پروژه های تعریف شده سال 96 در بخش احداث و اصلاح روشنایی معابر را 171 طرح با اعتبار بالغ بر 60 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: تعداد 103 طرح با اعتبار بالغ بر28 میلیارد ریال برای افتتاح در دهه مبارک فجر به اتمام رسیده و بقیه نیز در حال اجرا می باشد.

کاظمی با اشاره به طرح جهادی کاهش تلفات به عنوان یکی از مهم ترین طرح های وزارت نیرو، تصریح کرد: این طرح به عنوان یکی از اهداف مهم این شرکت ، در تمامی پروژه ها مد نظر بوده و در این راستا نیز 99 پروژه با اعتبار بیش از 52 میلیارد ریال انجام یافته است.

وی با بیان اینکه نيرورساني به عنوان یکی از وظایف مهم شرکت های توزیع برق قلمداد می شود، گفت: این شرکت افتخار دارد که در این زمینه نیز 1195 طرح را با اعتبار بیش از 177 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار داده است.

کاظمی همچنین افزود: تعویض کنتور های معیوب و قدیمی نیز یکی از اهداف مورد نظر شرکت در راستای کاهش تلفات است که در این زمینه نیز 74 طرح با اعتبار بالغ بر 21 میلیارد ریال صورت گرفته است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها