خبرهای داغ:
فرمانده سپاه آذرشهر در جمع خبرنگاران خبر داد؛

افتتاح 22 طرح عمرانی همزمان با دهه فجر در آذرشهر

فرمانده سپاه آذرشهر در جمع خبرنگاران شاخص ترین برنامه های امسال دهه فجر امسال را راهپیمایی 22 بهمن و افتتاح 22 طرح عمرانی خواند و گفت: برای اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی بیش از 28 میلیارد تومان هزینه شده است.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۶۶
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سیدرضا پورزینال با بیان اینکه بیش از 200 عنوان برنامه در دهه فجر امسال در آذرشهر برگزار خواهد شد، افزود: دیدار با ائمه جمعه، عطرافشانی مزارشهدا، دیدار با خانواده شهدا، اجرای رژه موتوری، یادواره شهدا، محفل انس و مودت بازنشستگان، تجلیل از نخبگان و چندین برنامه متنوع دیگر از اهم برنامه های این ناحیه در دهه فجر است.

وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: انقلاب چون زلزله ای تمام ارکان استکبار را به زلزله در آورد چراکه مستکبرین هیچ گاه فکر نمی کردند فردی با دستان خالی و تنها با تکیه بر قدرت الهی بتواند در مقابل آن ها بایستد.

افتتاح 22طرح عمرانی شاخص ترین برنامه سپاه آذرشهر

پورزینال با بیان اینکه ما در راه پیروزی انقلاب اسلامی خون های زیادی داده ایم، یادآور شد: ما توانستیم با شعار عاشورایی هیهات من الذله در مقابل مستکبرین بایستیم و بهای این شعار نیز نثار جان عزیزانمان بود.

وی با اشاره به دشمنی دولت های مستکبر با نظام اسلامی از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ما از  آغازپیروزی انقلاب دوره ای را شاهد نبوده ایم که با دولت های زیاده خواه چالشی نداشته باشیم و علت آن نیز به خاطر از دست رفتن منافع این کشورها در ایران پس از انقلاب اسلامی بود.

پورزینال سه ضلع پیروزی انقلاب اسلامی را رهبری، مردم و خاستگاه آن دانست و خاطرنشان کرد: رهبری الهی، مردم عاشورایی و خاستگاه خدایی انقلاب که مساجد بود عامل اصلی پیروزی ما بر رژیم طاغوت بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها