خبرهای داغ:
مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان شرقی:

تجمل گرایی عامل برای فروپاشی زندگی است

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان شرقی در جلسه مشورتی برنامه های دهه فجر حوزه مقداد سپاه غدیر تبریز با بیان اینکه تجمل گرایی از عوامل مهم فروپاشی زندگی است، تاکید کرد: با بهره گرفتن از زندگی ائمه معصومین می توان تجمل گرایی امروزه را کم کرد.
کد خبر: ۸۹۸۱۸۶۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد هادی نیا، افزود: توجه به اینکه معیار‌های گذشته با زمان حال بسیار متفاوت است، ساده زیستی از مهم‌ترین معیار‌های زندگی مشترک بوده، ولی امروزه متاسفانه تشریفات و تجملات گریبان گیر بسیاری از جوانان شده است.

وی اضافه کرد: متاسفانه والدین دیدگاه مادی داشته و فرزندان خود را به دیدگاه تجملاتی تشویق می‌کنند که خود موجب سست شدن پایه‌های زندگی خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) تبریز نیز در ادامه گفت  برنامه های دهه فجر امسال باید با شور و شوق خاصی برگزار شود و این رونق را مساجد باید به محله های اطراف خود ببخشند .

حجت الاسلام عادل بایرامی اظهار داشت: این حضور پرشور مردم در همه شهرهای ایران که علیه اغتشاشات اخیر و در مقابل نقشه های دشمن انجام می شود خود مصداقی از جهاد فی سبیل الله است و یقینا افرادی که دلسوزانه برای حمایت از آرمان های انقلاب و شهدا و به انگیزه دفاع از حریم ولایت گام بر می دارند بدون اجر و پاداش نخواهد ماند.

در پایان این جلسه که با هدف تعامل و هماهنگی بیشتر با دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار شده بود، هادی نیا آمادگی خود در برگزاری هرچه بهتر و شایسته تر برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد به ویژه ایام الله دهه فجر اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها