فرمانده ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان خبر داد

افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه زلزله‌زده کوهبنان توسط سپاه ثارالله

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان گفت: سپاه ثارالله استان کرمان بهزودی بیمارستان صحرایی در شهر زلزله‌زده کوهبنان مستقر می‌کند تا مردم این منطقه از خدمات تخصصی پزشکان بهره‌مند شوند.
کد خبر: ۸۹۸۲۰۵۸
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱

عباس زاهدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از کرمان اظهار داشت: سپاه و بسیج به‌عنوان نهادی مردمی متشکل از جوانان و نوجوانان متعهدی است که در همه حال تحت فرامین مقام معظم رهبری مد ظله العالی در خدمت‌رسانی به مردم آماده هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان ابراز داشت: این خدمت گاهی در میادین جنگ و در برابر تیررس دشمنان است و گاهی باید در مبارزه با تهاجم فرهنگی و نیز در عملی شدن اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری مد ظله العالی گام برداشت.

وی تاکید کرد: گاهی بسیجیان و سربازان ولایت و رهبری باید لباس خدمت به تن کنند و در راستای دست‌گیری و کمک به زلزله‌زدگان در مناطق مختلف حاضر شوند.

زاهدی بیان داشت: در پی زلزله شب یلدای کوهبنان در اولین فرصت تیم‌های مختلف از بسیج و سپاه در مناطق زلزله‌زده مستقر شدند و در راستای اسکان اضطراری و موقت زلزله‌زدگان گام برداشتند و تلاش کردند تا وسایل مردم را از زیر آوار بیرون بیاورند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسبج کوهبنان ادامه داد: گروهای جهادی متعددی از شهرستان زرند، رفسنجان، کرمان و کوهبنان خدمات مناسبی را به مردم زلزله‌زده انجام دادند و این خدمات روز‌به‌روز گسترده‌تر و فراگیر‌تر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سپاه ثارالله استان کرمان بزودی بیمارستان صحرایی در شهر زلزله‌زده کوهبنان  مستقر می‌کند تا مردم از خدمات تخصصی پزشکان بهره‌مند شوند، خاطرنشان کرد: فرماندهی سپاه ثارالله استان جهت‌دهی خدمات گروهای جهادی را به سمت دو منطقه زلزله‌زده کوهبنان و هجدک هدایت کرده است.

وی بیان داشت: به دستور فرمانده سپاه ثارالله استان هزار تخته پتو به شهرستان ارسال شده و کار توزیع در میان نیازمندان از طریق پایگاه‌ها، معتمدین و بسیجیان هر منطقه در حال انجام است.

 

ارسال نظرات