فرمانده سپاه ناحیه طارم:

برگزاری بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در طارم

بمناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر بیش از 40 عنوان برنامه در شهرستان طارم برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۰۱
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم ضمن تبریک سالگرد ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به ایران اسلامی و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تسلیت ایام فاطمیه گفت : حکومت استبدادی و شاهنشاهی ظلم، بی‌بند وباری، فساد، فحشا، فقر، دین‌گریزی و دین‌ستیزی را بر جامعه حاکم کرده بود.

اقبال جهانبخشی افزود: ظلم‌های حکومت شاهنشاهی و واقعیات‌های آن برای نوجوانان و جوانان بازگو نشده است، زیرا مشکلات و سختی‌های جامعه تا حدی ما را به خود مشغول کرده که از هدف اصلی انقلاب غافل شده ایم.از طرفی اکنون با گذشت چهل سال از انقلاب، دشمن سردمداران حکومت گذشته را بزک کرده و آنها را به صورتی دیگر برای جوانان و نوجوان ما جلوه می‌دهد. ‎

وی اظهار داشت: بی‌اعتنایی به مردم، عدم حق رأی، اختناق، فقر، عقب‌ماندگی کشور در عرصه‌های مختلف، عدم تولید، جایگاه پایین علمی و وابستگی به غرب از دیگر عوامل انقلاب بود. انقلاب اسلامی خدامحور و انسان‌گرا بود و ما صرفا برای رسیدن به رفاه انقلاب نکردیم، فلسفه انقلاب ما الهی بود، اما اگر مطالبات مردم را به سمت مادیات برده‌ایم، باید پاسخگوی آن نیز باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه طارم تصریح کرد: استقلال در تصمیم‌گیری برای کشور توسط مردم و مسئولین، حفظ تمامیت ارضی، افزایش عزت و کرامت ایرانی، ارتقا جایگاه ایران در جهان، افزایش قدرت دفاعی کشور، امنیت حاکم بر جامعه، پیشرفت در حوزه‌های معنوی و سیر تکاملی آن، گسترش عدالت اجتماعی و رشد علمی  از دستاوردهای انقلاب اسلامی می باشد.

جهانبخشی افزود: افزود: ما باید تلاش کنیم و این دستاورها را برای نوجوانان و جوانان بازگو کنیم، نسلی که وارثان انقلاب هستند، وظیفه دارند که فاصله خود را با نسل بعد از انقلاب نزدیک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه طارم افزود: اهداف دشمنان نظام انقلاب اسلامی این است که برنامه های دهه فجر خصوصا راهپیمایی 22 بهمن کم رنگ تر برگزار شود ولی تلاش ما و بسیجیان این خواهد بود که با حضورخود برنامه های دهه فجر پر رنگ ترو با شکوهتر نسبت به سالهای گذشته انجام شود و مشت محکمی بردهان استکبار خواهیم زد.

اقبال جهانبخشی تصریح کرد: به منظور تبیین بیشتردهه مبارک فجر برنامه‌های فضا سازی  و تبلیغی در سطح حوزه های مقاومت و پایگاه ها انجام خواهد شد و در اولین روز با برگزاری دومین مجمع عالی بسیج شهرستان  با حضور ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر به استقبال برنامه ها خواهیم رفت.

فرمانده سپاه ناحیه طارم همچنین از برگزاری مسابقات ورزشی خبر داد و اضافه کرد:  در طول دهه مبارک فجر مسابقات ورزشی بین بسیجیان انجام خواهد شد و همچنین برگزاری مسابقات والیبال خواهران چورزق و برادران گیلوان، کوهپیمایی بسیجیان و برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانی در رشته های مختلف حوزه های مقاومت بسیج از جمله این برنامه ها خواهد بود.

وی با بیان اینکه برای پاسداشت مقام شهدا در طول این دهه با خانواده های معظم شهدا دیدارو مزار مطهرشهیدان عطر افشانی خواهد شد ،افزود: همچنین در این ایام یادواره 137 شهید شهرستان طارم با سخنرانی سردار حزنی  دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه بازدید از طرح های محرومیت زدایی در این دهه انجام خواهد شد، افزود: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی توسط بسیج سازندگی ناحیه و همچنین پروژه محرومیت زدایی روستای هزار رود افتتاح خواهد شد.

جهانبخشی با اشاره به برگزاری مسابقات فرهنگی هنری حوزه های تابعه اظهار کرد: بازدید از برنامه های پایگاه های بسیج  علمی حوزه خواهران و برادران آببر نیز از برنامه های دهه مبارک فجر می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه طارم افزود:همایش مشترک ائمه جماعات و هیات امناء و خادمین مساجد یکی از مهم ترین برنامه های دهه مبارک فجر امسال خواهد بود.

اقبال جهانبخشی  با اشاره به برگزاری مراسم های نهضت روشنگری گفت : برنامه  نشست های روشنگری با موضو عات تحلیل جریانات اخیر کشور، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و دست آوردهای آن و ادعای دروغین آمریکا برای کارکنان و بسیجیان و آحاد مردم بر گزار می شود.

وی تصریح کرد:برگزاری جشن انقلاب، بازدید از حلقه های صالحین،اجرای برنامه نهضت ما زنده ایم ،حضور میقات صالحین در نماز جمعه، اجرای تست فشار خون کارکنان ناحیه ،برگزاری کارگاه مادران و دختران،اجرای مشاوره سیار و مراسم روز حفاظت اطلاعات در سپاه از دیگر برنامه های دهه فجر امسال می باشد.

جهانبخشی افزود: جشنواره غذای سالم و نمایشگاه صنایع دستی حوزه خواهران چورزق،اجرای گشت بسیج محله محور حوزه های مقاومت بسیج، نیز از برنامه های مهم دهه مبارک فجر می باشد.

فرمانده سپاه ناحیه طارم با اشاره به برگزاری کارگاه آگاه سازی دانش آموزان و توانمند سازی فرهنگیان مقابله با جنگ نرم دشمنان و همچنین برگزاری کارگروه تربتی اخلاقی بسیج فرهنگیان افزود: اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزان در این دهه انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن به معنای اعلام حمایت مردم از آرمان های امام خمینی (ره) و اهداف این نظام اسلامی و انقلاب است و قطعا حماسه حضور مردم در برنامه های دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند بیانگر همه این واقعیت ها باشد که بسیجیان حضور خود را نشان خواهند داد.

 

 

 

 

ارسال نظرات