فرمانده سپاه ناحیه طارم:

تبیین دستاوردهای انقلاب باعث اتحاد و همدلی می شود

تبیین دستاوردهای انقلاب باعث اتحاد و همدلی می شود این دهه بسیار مهم بوده و سرنوشت ملت ما به آن وابسته است.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۰۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه ناحیه طارم در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان طارم ضمن گرامیداشت تقارن ایام دهه فجر با  ایام فاطمیه گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب باعث اتحاد و همدلی می شود این دهه بسیار مهم بوده و سرنوشت ملت ما به آن وابسته است.

اقبال جهانبخشی افزود: برگزاری مراسم نهضت روشنگری در سطح پایگاهها،  یادواره های شهدا، جشن های انقلاب، فضاسازی تبلیغی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، نواختن زنگ انقلاب، مسابقات ورزشی، افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از جمله برنامه هایی است که طی دهه فجر برگزار خواهد شد.

معاون فرماندار شهرستان طارم ضمن گرامیداشت تقارن ایام دهه فجر با ایام فاطمیه افزود: دهه فجر فرصتی برای تبیین آرمانهای مقدس انقلاب اسلامی ایران است.

ستار صفری افزود: رویکرد امسال برای دهه مبارک فجر بحث اعتماد بیشتر بین مردم و ایجاد امید و اعتماد بین مردم و مسئولین است.

وی اظهار داشت: بمناسبت ورود به چهلمین سالگرد با شکوه انقلاب اسلامی ۴۰ عملکرد شاخص شهرستان طارم با همت دستگاههای اداری اطلاع رسانی خواهد شد گفتنی است در طی این دهه ۱۵۰ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲۴ میلیارد تومان در سطح شهرستان کلنگ زنی و به بهره برداری می رسد. وی اظهار داشت:

معاون فرماندار شهرستان طارم با اشاره به برنامه های فرهنگی قابل اجرا در طول دهه فجر یادآور شد: ۲۳ برنامه فرهنگی در طی این مدت در سطح شهرستان اجرا می شود که اهم این برنامه برگزاری یادواره های شهدا، جشن های انقلاب با همکاری صدا و سیما مرکز زنجان و… می باشد.

گفتنی است، اجرای بیش از ۱۵ عنوان برنامه درون و برون سازمانی توسط نیروی انتظامی در سطح شهرستان طارم، برگزاری همایش حجاب و عفاف در مدارس، غباروبی مزار مطهر شهدای دانش آموز و برگزاری اردوی راهیان نور توسط  اداره آموزش و پرورش، بهره برداری از ۶ دستگاه ساختمان بهزیستی، افتتاح کمپ ترک اعتیاد توسط اداره بهزیستی از جمله برنامه های قابل اجرا در طول این دهه است.

 لازم به ذکر است، نصب تصاویر شهدا در ورودی شهرها و روستاها، برگزاری اردوهای راهیان نور و دیدار با خانواده های معظم شهدا و عیادت از ایثارگران و جانبازان بستری در خانه و بیمارستان توسط اداره بنیاد شهید و اجرای طرح پایش سلامت، برگزاری کارگاه آموزشی اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی در مرکز دهستانها، برگزاری مراسم ایام فاطمیه ، محفل انس با قرآن و نشست های بصیرتی از دیگر برنامه های قابل اجرا توسط ستاد تبلیغات اسلامی در این مدت است.

 

 

 

ارسال نظرات