مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد:

با 48 برنامه به استقبال دهه مبارک فجر می رویم

ساسان صادقی از برنامه ریزی برای اجرای بیش از 48 برنامه فرهنگی، ورزشی در ایام دهه مبارک فجر در شهرستان شهرکرد خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، گفت: با تشکیل ستاد گرامیداشت دهه فجر در اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، این برنامه ها با مشارکت هیئت های ورزشی، جوانان و ادارات ورزش در بخش های مختلف این شهرستان انجام خواهد شد.

وی برگزاری اولین المپیاد همگانی شهرستان شهرکرد و همچنین اختتامیه استانی این المپیاد، پیاده روی ویژه خانواده های جانبازان و معلولین و رقابت های آمادگی جسمانی ویژه بانوان را از برنامه های محوری این ایام برشمرد.

ساسان صادقی افزود: همایش کونگ فو، رقابت های چند جانبه اسلالوم، جشن انقلاب و تقدیر از باشگاه ها، تیم ها و نفرات برتر فوتبال و پیاده روی عمومی نیز در شهرستان شهرکرد برگزار خواهد شد.

صادقی با تاکید بر حضور جوانان در اجرای برنامه های این ایام اضافه کرد: برنامه های فرهنگی با هدف آشنایی بیشتر جوانان با دستاوردهای نظام و افزایش امید نیز پیش بینی شده است.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد در ادامه اظهار امیدواری کرد اجرای برنامه های ورزشی بصورت مستمر از جمله رقابت های فوتسال فجرتا نوروز موجب رونق بیشتر ورزش و افزایش نشاط عمومی در جامعه شود.

ارسال نظرات