مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناجیه مقاومت بسیج بهاباد:

وحدت و همبستگی مردم تبعیت از، ولی فقیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود/ منتظران واقعی کسانی هستند که باید زمینه را فراهم کنند

حجت الاسلام خوشنام: انقلاب اسلامی ایران مردم باتبعیت از، ولی فقیه، وحدت و همبستگی مردم ورهبر انقلاب ایمان به خدا و توسل به اهل بیت توانست بزرگترین پیروزی را که همان پیروزی اسلام ناب محمدی را در تاریخ به ثبت برساند.
کد خبر: ۸۹۸۲۱۵۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
به  گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج بهاباد با تسلیت ایام فاطمیه و گرامی د اشت ایام الله دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی ایران مردم باتبعیت از، ولی فقیه، وحدت و همبستگی مردم ورهبر انقلاب ایمان به خدا و توسل به اهل بیت توانست بزرگترین پیروزی را که همان پیروزی اسلام ناب محمدی را در تاریخ به ثبت برساند.
حجت الاسلام محمد صادق خوشنام با اشاره به اینکه ۳۹ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد ومی بینیم که بسیاری از کشور‌ها انقلاب ونظام مارا الگوی خود قرار می‌دهند افزود: ما باید این امنیت عزت وموفقیت را که بواسطه خون هزاران شهید و به رهبری حضرت امام خمینی ره و امام خامنه‌ای بدست آوردیم را به مقصود اصلی که همان انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) می‌باشد برسانیم.
وی با بیان این که همه مردم و مسئولان باید تلاش کنند تا این انقلاب را به سرمنزل مقصود که همان هدف اصلی انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است برسانیم گفت:: انقلاب اسلامی ملت ایران زمینه‌ساز قیام جهانی حضرت مهدی (عج) است.
خوشنام تصریح کرد: منتظران واقعی کسانی هستند که باید زمینه را فراهم کنند و ملت ایران با قیام خود با رهبری امام‌خمینی (ره) این زمینه را فراهم کرد.
وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی ایران ثابت کرد که می‌شود بر خلاف قدرت‌های جهانی حکومت اسلامی داشت، ادامه داد: نظام اسلامی ایران امروز در اوج عزت و اقتدار است و دشمنان را ناکام و شکست زده ساخته است.

ارسال نظرات