خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در عجب شیر:

دین، رهبری، مردم سه رکن پیروزی انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عاشورا در نشستی با کارکنان سپاه عجب شیر و نهادهای اداری و اصناف این شهرستان با اشاره به سه رکن پیروزی انقلابی اسلامی ایران رهبری، دین و مردم است، گفت: تلاش دشمنان ایجاد نارضایتی بین مردم و رهبری است.
کد خبر: ۸۹۸۲۳۹۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن کاملی فر، افزود: یکی از دستاوردهای انقلاب، نظام جمهوری اسلامی است برخی ها اسلام انقلابی را تروریست پرور جلوه می دهند این درحالی است که امام و رهبری به اسلام انقلابی تاکید داشتند.

وی به نقد نظریه براندازی انقلاب پرداخت و افزود: عده ای از نظریه پردازان عمر انقلاب ها را بیشتر از 25 سال نمی دانند و نخستین تغییر را هم در سطح رهبران انقلاب بر می شمارند مقام معظم رهبری همچنان قاطع و شجاعانه از آرمان های انقلاب صیانت می کند.

حجت الاسلام کاملی فر به حوادث فتنه اخیر پرداخت و آن را گسترده تر از فتنه سال 88 دانست و حفظ و انسجام مردم در جمع کردن این اتفاقات را بی نظیر توصیف کرد و تاکید کرد: مردم بدون هیچ فراخوان و دعوتی نشان دادند همچنان به انقلاب وفادار هستند.

وی در پایان این نشست بصیرتی به توانمندی های سپاه اشاره و بیان کرد: سپاه در هر عرصه وارد می شود نظیرسازی می کند در لبنان نظیری چون حزب الله در یمن انصارالله در عراق حشد الشعبی را به وجود آورده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها