رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی:

تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی از مهمترین وظایف رسانه‌ها است

رئیس سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت‌افزایی جامعه در مقابل توطئه دشمنان از مهمترین وظایف رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی است
کد خبر: ۸۹۸۲۴۰۱
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، عباس محمدیان ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر اظهارکرد: یکی از اهداف رسانه‌ها، تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و اطلاع‌رسانی درست از این دستاوردها به جامعه است.

وی تصریح کرد: با ارائه اطلاعات موثق و صحیح از عملکرد دستگاه‌های اجرایی و نهادهای انقلابی طی دهه‌های پس از انقلاب شکوهمند اسلامی می‌توان مردم را نسبت به گذشته تاریک رژیم منحوس پهلوی و اقدامات انجام‌شده آگاه کرد.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به تلاش دشمن در جهت القای یأس و ناامیدی به جامعه، گفت: دشمنان انقلاب اسلامی پس از آنکه نتوانستند در حوزه جنگ سخت و فیزیکی مقابل جمهوری اسلامی و ملت بااراده ما قرار بگیرند، درصدد برآمدند تا از طریق جنگ نرم و عملیات روانی به امیال شیطانی خود دست یابند.

محمدیان ادامه داد: القای ناامیدی از سوی دشمن به انحاء مختلف صورت گرفته که یکی از مهمترین روش‌های آنها فعالیت گسترده در حوزه رسانه است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در مقابل توطئه‌های دشمن در جنگ نرم به طور کامل هوشیار باشند و در مسیر ولایت حرکت کنند، تصریح کرد: مردم باید در قبال سیاست‌های خصمانه دشمنان منطقه‌ای بالأخص رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا آگاه باشند و یکی از راه‌های بصیرت‌افزایی جامعه، تقویت اطلاع‌رسانی از سوی رسانه‌های تراز انقلاب اسلامی است.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی با اشاره به برنامه‌های این سازمان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در راستای گرامیداشت این دهه، برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است که از جمله آن می‌توان به برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی و همچنین بازدید از رسانه‌های استان اشاره کرد.

محمدیان در خاتمه اظهار کرد: امیدواریم با همّت اصحاب رسانه و حمایت مسئولان بتوانیم به وظیفه خود در حوزه اطلاع‌رسانی دقیق، پیگیری مصرّانه مطالبات مردم و مقابله با توطئه‌های دشمنان به نحو احسن عمل کنیم و در مسیر آرمان‌های امام(ره) و منویات مقام معظم رهبری گام برداریم.

ارسال نظرات