نواختن زنگ انقلاب در اردکان

صبح امروز، زنگ انقلاب در مدارس شهرستان اردکان نواخته شد.
کد خبر: ۸۹۸۲۴۷۴
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، صبح امروز و همزمان با سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی و با حضور جمعی از مسئولین شهرستان، زنگ انقلاب در دبیرستان حضرت سیدالشهداء (علیه السلام) اردکان نواخته شد.
در این مراسم امام جمعه اردکان در سخنانی ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی از دوازدهم بهمن ماه 57 به عنوان روز تاریخی و سرنوشت ساز برای ملت بزرگ ایران و بلکه برای دنیای اسلام نام برد و گفت: ما در این روز با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر تجدید بیعت می کنیم و این راه را ادامه خواهیم داد.
وی افزود: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران یک انقلاب بی نظیر بوده است به گونه ای که در ذهن کسی نمی آمد که حکومت 2500 ساله شاهنشاهی روزی از بین برود اما امام راحل عظیم الشأن ما با آن ایمان عجیبی که به خداوند داشت و با آن اخلاص و معنویتی که داشت توانست این کار بسیار بزرگ را انجام بدهد که به گفته برخی از بزرگان در حد اعجاز بوده است.
حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: حضرت امام، تربیت شده مکتب اهل بیت بود و ما به ایشان افتخار می کنیم. ما با پیروی از ولی فقیه،حفظ وحدت و انسجام ملی، پیروی از احکام اسلام و تحصیل علم برای خدمت به اسلام می توانیم راه امام و شهداء را ادامه دهیم و برای کشور خود افتخارآفرین باشیم.
وی در پایان اظهار داشت: انقلاب اسلامی دستاوردهای عظیمی برای ملت ایران داشته استو ما در طول این انقلاب اسلامی بارها دست عنایت قدرت الهی را دیده ایم.
برگزاری صبحگاه قرآنی و پخش نماهنگ دهه فجر از دیگر برنامه های این مراسم بود.
ارسال نظرات