مدیر کل بهزیستی استان زنجان:

سازمان بهزیستی بیشترین ‌مشارکت را با بخش خصوصی دارد

سازمان بهزیستی توانسته است بخشی از اشتغال جامعه را فراهم نماید و این سازمان یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ‌مشارکت را با بخش خصوصی دارد.
کد خبر: ۸۹۸۲۵۴۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل بهزیستی استان زنجان در افتتاحیه هتل آپارتمان سالمندان شهر هیدج گفت: ارایه  خدمات به سالمندان  با بهترین کیفیت همواره مورد تاکیدسازمان بهزیستی است.

محمد محمدی قیداری با اشاره به اینکه حدودا چهار درصد جامعه را معلولین تشکیل می دهند، افزود: در این راستا باید پیشگیری لازم انجام شود تا از تولد کودکان دارای معلولیت پیشگیری  شود و جمعیت این قشر از جامعه را به حداقل رساند.

وی با توجه به اینکه  استراتژی‌های سازمان بهزیستی را پیشگیری است، اظهار داشت: در تلاش هستیم  با پیشگیری تعداد معلولان کشور را کاهش دهیم.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان با اشاره به تصویب قانون اجباری کردن مشاوره‌های ژنتیک تصریح کرد: نیمی از معلولیت‌ها، علل ژنتیکی دارند که با مشاوره ژنتیک می‌توان درصد آن را به حداقل رساند.

محمد محمدی افزود: معلولی که توانمند شده باید مبلمان شهری مناسب برای وی فراهم شود تا در جامعه حضور داشته باشد.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان  با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف پیشگیری در بهزیستی استان زنجان افزود:غربالگری، تنبلی از چشم و ناشنوایی از جمله موارد  این طرح‌ها است.

وی با اشاره به ظرفیت بخش خصوصی استفاده شده است و سازمان بهزیستی توانسته است بخشی از اشتغال جامعه را فراهم نمای، تصریح کرد: این سازمان  یکی از سازمان‌هایی است که بیشترین ‌مشارکت را با بخش خصوصی دارد.

ارسال نظرات