خبرهای داغ:
امام جمعه بستان آباد:

انقلاب معجزه قرن و از الطاف خفیه الهی است

امام جمعه بستان آباد در دیداری که مسئولان این شهرستان به مناسبت دهه فجر با وی داشتند، قیام مردم و وقوع و دوام انقلاب اسلامی را معجزه بزرگ قرن و از الطاف خفیه الهی برای ملت ایران و تمام آزادگان جهان دانست .
کد خبر: ۸۹۸۲۵۶۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی مردم را ستون فقرات نظام اسلامی معرفی و مردمی بودن نظام اسلامی را دلیل بقا و دوام نظام اسلامی عنوان کرد.

وی داشتن رهبران شایسته و الهی را نعمتی برای جوامع خواند و گفت: ملت ایران اسلامی باید قدردان نعمت وجود ولایت باشند و با حفظ وحدت و پشتیبانی از رهبری انقلاب اسلامی شاکر این نعمت الهی باشند.

حجت الاسلام رضوی با تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه درس و عبرت این ایام را ولایت مداری و ولایت محوری دانست و تاکید کرد: حضرت زهرا(س) با آن مقام و جایگاه برای حفظ جایگاه ولایت از جان خود گذشتند و برای اینکه رهبری امت رهبری ولایی باشد در این راه شهید شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول سال های گذشته عامل اصلی پیشرفت و توسعه را عمل به منویات رهبری انقلاب اسلامی عنوان کرد و خیر دنیا و آخرت مسئولان را در عمل به منویات ولی فقیه و خدمت به مردم دانست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها