فرمانده سپاه ناحیه اشکذر:

وصیت همه شهدا برای امروز، پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه است

فرمانده ناحیه اشکذرضمن ایام الله دهه فجروتسلیت به مناسبت ایام فاطمیه گفت: وصیت همه شهدا برای امروز است پیروی و اطاعت محض از ولایت فقیه است.
کد خبر: ۸۹۸۲۶۵۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اشکذر:سرهنگ سید اسدالله امامی دربرنامه سرکشی ازخانواده شهداگفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان اسلام و انقلاب برای به شکست رساندن این انقلاب با انواع توطئه‌ها و نقشه‌های وارد میدان شدند که یکی از آن توطئه‌ها جنگ تحمیلی هشت ساله علیه کشور ما بود که علیرغم وجود مشکلات متعدد کشور اسلامی ما با سربلندی از این کارزار بیرون آمد.
وی در ادامه رهبری‌های حضرت امام خمینی (ره)، همراهی و پشتیبانی مردم در جنگ تحمیلی، خلاقیت‌ها و استعداد‌های نوظهور جوانان و فرماندهان جنگ و همچنین وجود فرهنگ ساده زیستی و دوری از تجملات را از مولفه‌های مهم پیروزی ایران در جنگ تحمیلی برشمرد.
امامی خاطرنشان کرد: وقتی دشمنان اسلام و انقلاب در طول این سال‌ها نتوانستند در توطئه‌های خود موفق شوند تلاش در تغییر ذائقه مردم دارندکه همان نهادینه ساختن اسلام سکولار و آمریکایی است که با ابزار‌های جنگ نرم و ماهواره‌ها این هدف خود را دنبال می‌کنند.
وی درادامه با اشاره به رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس افزود: همه ما وظیفه داریم یاد و خاطره و راه شهدا را زنده و پرشور نگه داریم ووصیت نامه آن‌ها راسرلوحه برنامه‌های خودقرار دهیم وصیتنامه شهدابایددربین مردم توضیح شودچون برای امروز موثر است.
ارسال نظرات