فرماندار اردکان خبرداد:

افتتاح ۷۷ طرح در ایام الله دهه فجردر شهرستان اردکان

فرماندار اردکان از افتتاح ۷۷ طرح در ایام الله دهه فجر با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۹۸۲۷۶۱
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، هادی مقیمی در گفتگو با خبرگزاری بسیج ضمن گرامیداشت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به بیان برخی از دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: باید تلاش کنیم تا همه مردم از برکات این انقلاب بهره‌مند شوند.
وی گفت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداء، اتحاد مردمی و با پیروی از ولایت فقیه راه پیشرفت و ترقی را محکم و استوار طی می‌کند.
فرماندار اردکان اظهار داشت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر تعداد ۷۷ طرح مختلف در عرصه‌های صنعتی، تولیدی، عمرانی، گردشگری، درمانی، ورزشی و مخابراتی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۴۰ میلیارد ریال در این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.
وی افزود: در عرصه صنعت تعداد ۱۵ طرح و با اعتباری بالغ بر ۳۲ هزار میلیارد ریال افتتاح خواهد شد که می‌توان به مجتمع فولاد ثامن چادرملو، طرح توسعه کاشی ایفا سرام، احداث کاشی یکتا سرام، طرح توسعه نساجی آفرین، نیروگاه الماس سیستم انرژی و یک واحد پرورش مرغ گوشتی به عنوان مهمترین این طرح‌ها یاد کرد.
این مقام مسئول گفت: طرح‌های بهسازی قنوات، عملیات گاز رسانی به امامزاده سید نورالدین احمد (علیه السلام)، احداث فاز ۳ مجتمع آبرسانی عقداء، بهره برداری از پایگاه سلامت امام هادی (علیه السلام)، ساخت و تجهیز پارک‌های روستایی، احداث خیابان فاطمیه و احداث کمپ ریگ نوردی زرین از دیگر طرح‌هایی است که در ایام دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.
ارسال نظرات