یادداشتی به بهانه آغاز ایام الله دهه مبارک فجر.

پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی نور امیدی در قلب آزادی خواهان جهان

پیروزی انقلاب اسلامی حقیقتی بود که جهان را در برابر ظلم و ستم محکم و استوار نمود و هم اکنون می‌بینیم که تفکر انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌های ایران عزیز قرار گرفته است
کد خبر: ۸۹۸۲۸۶۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۷
به گزارش خبر گزاری بسیج از کردستان، پس از نیم قرن ظلم و ستم خاندان پهلوی ملت رشید ایران که تاب و توان دور ماندن از اصل و حقیقت وجودی خود را نداشتند با رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) در برابر استبداد و ظلم خاندانی فاسد ایستادند و انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زدند.


انقلابی که به راستی انفجاری از جنس نور در قلب تمامی آزادی خواهان جهان بود و چراغ امیدی بود در قلب مسلمانانی که از ظلم و ستم زمان به ستوه آمده بودند.


شاید در آن برهه از تاریخ کمتر کسی باور می‌کرد که انقلاب نوپای ایران اسلامی بتواند در برابر موج هجمه‌های قدرت‌های جهان که شرق و غرب را در اختیار خود داشتند بایستد، اما مردمان این سرزمین دراوایل پیروی انقلاب اسلامی و در غائله‌های مناطق مرزی و نیز پس از ان در طول هشت سال جنگ تحمیلی درس فراموش ناشدنی‌ای به دشمنان این دیار دادند تا همه بدانند که مردم پای آرمان‌های مقدس خود ایستاده اند.


پیروزی انقلاب اسلامی، اما، حقیقتی بود که جهان را در برابر ظلم و ستم محکم و استوار نمود و هم اکنون می‌بینیم که تفکر انقلاب اسلامی فراتر از مرز‌های ایران عزیز قرار گرفته است و در کشور‌های مسلمان ریشه دوانیده و آزادی خواهان جهان در برابر مستکبران می‌ایستند.


بدون شک اگر نبود انقلابی که به هیچ قدرتی تکیه نداشته باشد و تنها پشتوانه آن حمایت‌های مردمی و پیروی از دستورات الهی و ولایت فقیه باشد امروز نمی‌توانستیم شاهد قیام‌های مردمی در گوشه و کنار جهان بر علیه ظلم و ستم باشیم.


امروز می‌بینیم که در عراق مردم با تشکیل نیرو‌های بسیج مردمی در برابر گروه‌های تکفیری می‌ایستند و در سوریه در دفاع از حریم اهل بیت (ع) بسیج مردمی پیش قدم می‌شود و در لبنان و فلسطین حزب الله در برابر رژیم غاصبی که سودای از نیل تا فرات را در سر می‌پروراند ایستادگی می‌کند به گونه‌ای که رژیم جعلی و کودک کش اسراییل دور تا دور خود را حصار می‌کشند که مبادا آنچه را غارت نموده اند از دست بدهند حال انکه راه قدس از کربلا خواهد گذشت.


آری ملت رشید ایران اسلامی با پیروی از فرامین امام راحل و پس از ایشان با تبعیت از رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری مسیر خود را به خوبی شناخته اند و هم اکنون که ۴ دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد بصیرت و اگاهی خود را در صحنه‌های حساس سیاسی به رخ دشمنان این مرز و بوم می‌کشند.


هم اکنون این انقلاب شکوهمند ایران اسلامی است که به عنوان الگویی برای آزادی خواهان جهان در جای جای هستی شناخته می‌شود.


اینک اگرچه ظلم و استبداد ستمگران در کشور‌هایی از جهان هستی احساس می‌شود، اما طولی نخواهد کشید که با تفکر برگرفته از انقلاب اسلامی جهان در برابر راس هرم استکبار یعنی امریکای جنایتکار خواهند ایستاد و مانع از تداوم ظلم ستمگران خواهند بود.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات