فرمانده سپاه بانه:

افتتاح ۲۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه بانه در دهه فجر

فرمانده سپاه بانه از افتتاح ۲۲ پروژه محرومیت زدایی توسط سپاه در شهرستان بانه طی ایام دهه فجر افتتاح امسال خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۸۸۷
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸
سرهنگ یوسف معروفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان با اعلام این موضوع اظهار داشت: مقام معظم رهبری در نشستی که چند سال پیش با فرماندهان ارشد سپاه داشتند به بحث محرومیت در مناطق مرزی و روستایی اشاره کردند و از سپاه درخواست ورود در بحث محرومیت زدایی و مردم یاری را داشتند.

وی افزود: در همین راستا مردم یاری و محرومیت زدایی همواره بعنوان یکی از اولویت‌های اصلی سپاه در مناطق محروم روستایی شهرستان بانه مد نظر بوده است و امسال نیز در تداوم این اقدامات، پروژه‌های ارزنده‌ای در مناطق مرزی و محروم شهرستان توسط بسیج سازندگی سپاه بانه در بحث مردم یاری و محرومیت زدایی اجرا شده است.


فرمانده سپاه بانه تصریح کرد: واحد بسیج سازندگی این سپاه امسال ۲۲ پروژه مردم یاری و محرومیت زدایی را در مناطق محروم و مرزی این شهرستان اجرا کرده است که در دهه فجر امسال به مناسبت گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به بهره برداری خواهد رسید.

وی احداث ۱۱ مدرسه روستایی در مناطق مرزی؛ اجرای ۳ پروژه آبرسانی؛ ۴ مورد مرمت و بازسازی مساجد؛ ۲ مورد زمین ورزشی و احداث ۲ خانه محروم از جمله این پروژه‌ها بوده است.

سرهنگ معروفی با بیان اینکه این پروژه‌ها با مشارکت مردم و اهالی روستا‌ها و سپاه بانه در روستا‌ها احداث شده است خاطرنشان کرد: برای اجرای این پروژه‌ها ۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات