فرماندار قشم:

دو نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در قشم احداث می شود

فرماندار قشم از احداث دو نیروگاه برق ۵۰۰ مگاواتی در جزیره قشم خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۲۹۳۶
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج هرمزگان؛علی نصری صبح جمعه در دیدار با روحانیون شیعه و سنی در جزیره قشم بیان داشت: در ایام الله دهه فجر پروژه هایی به ارزش بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال تقدیم مردم شریف شهرستان قشم می شود.

 

نصری ادامه داد: ۲۷۵ میلیارد ریال اعتبار برای کلنگ زنی پروژه های آموزشی، بهداشتی و گاز رسانی اختصاص داده شده است.

 

فرماندار قشم با اشاره به تامین برق مصرفی ساکنان خارج از شهرستان و ملاحظات هزینه ای و پدافند غیر عامل دولت تدبیر و امید اقدام برای تولید بیش از ۱۳۰ مگاوات برق در شهرستان و احداث دو نیروگاه تولید برق ۵۰۰ مگاواتی دیگر در راستای فراهم ساختن زیر ساخت های رفاهی و توسعه ای بسیار مهم در این جزیره عنوان کرد.

 

نصری با اشاره به اجرایی شدن شبکه آبرسانی به روستاهای شهرستان قشم اظهارداشت: آبرسانی به ۹ روستای و افزایش آبرسانی روستایی ازمجموع ۶۷ روستا از به ۶۳ روستا یکی دیگر از اقدامات دولت تدبیر و امید است.

 

نصری، کلنگ زنی احداث هشت خانه بهداشت و اقامتگاه پزشکان را از اقدامات کلیدی در حوزه بهداشت و درمان در روستاهای شهرستان قشم برشمرد.

 

نصری با اشاره به نوسازی فضاهای آموزشی در شهر قشم بیان داشت: همزمان کلنگ ۱۲ مدرسه نوساز به عنوان گامی ارزنده در جهت توسعه آموزش و رفع دغدغه های مردم نسبت به تامین فضاهای آموزشی استاندارد و برچیده شدن مدارس فرسوده در این شهرستان به زمین زده شده است.

ارسال نظرات