خبرهای داغ:
مسئول کانون بازنشستگان سپاه عاشورا:

پیشکسوتان صادقانه در خدمت نظام و انقلاب بودند

مسئول کانون بازنشستگان سپاه عاشورا در محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه هریس با اشاره به جایگاه و خدمات بازنشستگان و پیشکسوتان، این قشر را از زحمتکش ترین و مظلومترین اقشار جامعه دانست که از اول انقلاب با جانفشانی به مقابله با فتنه های مختلف پرداخته و در طول خدمت خود نیز صادقانه در خدمت نظام و آرمان های آن بوده اند.
کد خبر: ۸۹۸۳۳۲۹
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمود چمنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه مبارک فجر گفت: امروز برخی از افراد، آگاهانه شبهاتی را در جامعه القا می کنند که چقدر باید این دهه را گرامی بداریم که پاسخ ما به این افراد خود فروخته این است که هر وقت دشمن خبیث ما دست از دشمنی با نظام و اسلام بردارد ما هم از این راه دست برمی داریم که این امری بعید و درو از ذهن است .

حمید محمدی؛ فرمانده سپاه هریس با اشاره به دهه فجر و دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: از دستاوردهای مهم انقلاب احیا اندیشه خودباوری، احیای حقوق زن، مبارزه با فحشا و منکرات و افزایش سطح آگاهی جامعه است.
به همت قسمت کانون بازنشستگان هریس، محفل انس و مودت بازنشستگان ناحیه، پیشکسوتان جهاد و شهادت شهرستان و فرماندهان سابق هریس در محل سالن اجتماعات فرهنگیان این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها