حرکتی خود جوش برای کوهبنان 

روایت یک روحانی از فعالیتش برای زلزله زدگان کوهبنان

در یادواره شهدای مدافع حرم استان که در مسجد برگزار شد به مردم گفتیم که شهدا از جانشان گذشتند ما از مال خود بگذریم و به مردم کوهبنان کمک کنیم. همان شب هزینه یک کانکس جمع آوری شد و برای کوهبنان فرستادیم
کد خبر: ۸۹۸۳۴۶۴
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، حجت الاسلام مهدی دسترنج امام جماعت مسجد امام حسین علیه السلام کرمانگفت: از دوهفته پیش تا کنون هزینه 10 کانکس برای زلزله زده های کوهبنان جمع آوری شد و به دوستان قرارگاه امام رضایی های کوهبنان ارسال شد و کانکس ها نیز به افراد نیازمند تحویل داده شد.

وی افزود: در یادواره شهدای مدافع حرم استان که در مسجد برگزار شد به مردم گفتیم که شهدا از جانشان گذشتند ما از مال خود بگذریم و به مردم کوهبنان کمک کنیم. همان شب هزینه یک کانکس جمع آوری شد و برای کوهبنان فرستادیم.

حجت الاسلام دسترنج اظهار داشت: پیشنهاد شد با اهالی مسجد به کوهبنان برویم و کانکس را نمادین تحویل دهیم. کانکس به خانمی با دو بچه معلول هدیه شد.

حجت الاسلام دسترنج تأکید کرد: 7 ساعت در کوهبنان حضور داشتیم و خانواده های زیادی سر زدیم و مبلغی هم از کمک های مردمی را به صورت نقدی تقدیمشان کردیم.

وی ادامه داد: تصاویر بازدید را در کانال مسجد به همراه شماره کارتی جهت تهیه کانکس ذیل تصاویر قرار دادیم و به طور متوسط هر روز هزینه یک کانکس تهیه می شد و ما به کوهبنان ارسال کردیم. و تیم قرارگاه امام رضایی ها نیز تصاویر کانکس تحویل داده شده را می فرستند و در کانال قرار می دهیم.

وی در پایان گفت: شب گذشته هم تصاویر مستند شده ای از کوهبنان در مسجد به نمایش گذاشته شد و مردم نیز استقبال کردند و به نظر می آید هنوز به تعداد کانکس ها اضافه شود

 

ارسال نظرات