در مراسم زنگ انقلاب مطرح شد؛

انتقاد تند امام‌جمعه پلدختر از ارشاد /جلوی اهانت به دین گرفته شود

امام‌جمعه پلدختر از عملکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان انتقاد شدید کرد و گفت: این اداره از طریق جشنواره‌های مختلف به دین اهانت می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۸۰
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۲



به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت‌الاسلام محمد سوری در مراسم زنگ انقلاب که به‌صورت نمادین در دبیرستان نمونه دولتی «دانش شهر» پلدختر برگزار شد اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد خرم‌آباد کاری می‌کند که یک زن برای تعدادی از دانش آموزان بخواند که این امر همان کار استکبار و خلاف آموزه‌های دینی ما است.

وی بابیان اینکه در دین ما نامحرم نباید صدای آواز یک زن را بشنود افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرم‌آباد مخل دین و امنیت است و هرروز و یا هراز چند گاهی عده‌ای را به بهانه‌ای جمع می‌کنند و به بهانه‌ای به آرمان‌های مقدس اسلام خدشه وارد می‌کند.

امام‌جمعه پلدختر به جشنواره «گلونی» در خرم‌آباد توسط اداره ارشاد اشاره کرد و گفت: این اداره از طریق جشنواره‌های مختلف یک‌بار به نام «گلونی» و یا به بهانه فارغ‌التحصیلی به دین اهانت می‌کند.

وی افزود: لازم است دولت ورود پیدا کند و نمایندگان اگر عرق دینی دارند در مقابل اهانت‌های این اداره به دین ورود پیدا کنند.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: قوای مقننه و مجریه باید هماهنگ باشند و جلوی این اهانت‌ها به دین را بگیرند زیرا هیچ فرد مسلمانی حاضر نیست این‌گونه اهانت‌ها را تحمل کند.

وی افزود: اهانت‌های اداره فرهنگ و ارشاد یک مورد یا دو مورد نیست به همین خاطر باید همه باهم راه نفوذ مستکبران را سد کنیم و اجازه ندهیم به آرمان‌های مقدس ما خدشه‌ای وارد کنند.

امام‌جمعه پلدختر ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر و تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی سرآغاز همه خوبی‌ها است که برای ملت ما استقلال و آزادی و دستاوردهای گران‌بها در بخش‌های مادی و معنوی به ارمغان آورد.

وی افزود: انقلاب اسلامی پدیده قرن است و استکبار سنت ناپسندی است که به مردم ظلم می‌کند و امروز اگر می‌خواهیم در مسیر امام حسین (ع) گام برداریم و پیرو حضرت زهرا (س) باشیم باید استکبارستیز و جلوی کسانی که ظالم هستند بایستیم  زیرا استکبار هر بار به شکلی درمی‌آید و نباید با آن کنار آمد.

حجت‌الاسلام سوری خاطرنشان کرد: کسانی که مستکبرند دنبال استکبار هستند که خداوند در قرآن به آن‌ها اشاره‌کرده و استکبارستیزی خواسته خداوند و ائمه اطهار (ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات