صدور حکم متهمان سرقت طلافروشی دوگنبدان در اولین فرصت

رئیس دادگستری گچساران امروز در جلسه صدور حکم متهمان سرقت طلافروشی دوگنبدان در اولین فرصت رسیدگی به سرقت طلافروشی قدم خیر دوگنبدان گفت: جلسه دادرسی با رعایت تمامی تشریفات قانونی با حضور معاون دادستان به عنوان نماینده دادستان برای دفاع از کیفر خواست، وکلاء، شاکیان، اولیای دم و متهمان برگزار شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۴۸۳
|
۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹
میشان با اشاره به اینکه پس از وقوع جرم سرقت مسلحانه از طلافروشی که منجر به فوت دو نفر و زخمی شدن یکی از مالکان طلافروشی قدم خیر دوگنبدان شد افزود: با تلاش همه‌ی نیرو‌های انتظامی، امنیتی استان و شهرستان با هماهنگی مقامات قضایی از جمله دادستان و بازپرس سارقان دست گیر شدند.
وی گفت: با رعایت تمامی قوانین و مقررات دادرسی کیفری پرونده آنان منتهی به صدور قرار جلب به دادرسی کیفرخواست شد.
ریس دادگستری گچساران با اشاره به اینکه امروز جلسه رسیدگی در دادگاه انقلاب گچساران برگزار و در اولین فرصت ممکن حکم مقتضی صادر خواهد شد گفت:، چون حکم قابل اعتراض در دیوان عالی کشور است پس از تایید در دیوان عالی در اولین فرصت ممکن اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه متهمان دارای دو وکیل هستند اضافه کرد:، چون یکی از متهمان وکیل معرفی نکرده دارای وکیل تسخیری و یک وکیلی انتخابی است.

گفتنی است حوالی ساعت ۱۷/۳۰ عصر دو شنبه ۶ شهریور ماه امسال دو نفر سارق سر پوشیده با یکدستگاه پژوه نقره‌ای رنگ مجهز به ۲ قبضه اسحله کلاشینکف وارد مغازه طلافروشی خیابان بلادیان شدند و بعداز مجروح کردن صاحبان مغازه، مبادرت به سرقت طلا نموده و متواری شدند.
ارسال نظرات