خبرهای داغ:

مجموعه‌ای که ما را باداستان‌های یک جادوگر آشنا می‌کند

مجموعه رمان ۱۲ جلدی «زوک جادوگر» نوشته مشترک سرژ بلوش و نکولا که از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات چکه (هندونه) منتشر شده، ما را با داستان‌های یک جادوگر آشنا می‌کند.
کد خبر: ۸۹۸۳۵۵۲
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  مجموعه رمان ۱۲ جلدی «زوک جادوگر» نوشته مشترک سرژ بلوش و نکولا و تصویرگری نیکلا هوبش با ترجمه نیلوفر اکبری از سوی بخش کودک و نوجوان انتشارات چکه (هندونه) برای گروه سنی «ب و ج» منتشر شده است.

این مجموعه از جمله رمان‌های کودک بوده که تصمیم‌گیری درست و تشخیص خوب از بد را به‌صورت غیرمستقیم به کودک آموزش می‌دهد. در این مجموعه «زوک» در حالی‌که می‌تواند کارهای بسیار نادرستی انجام دهد، اما تصمیم می‌گیرد که کار درست را انتخاب کند.

«زوک» یک دختر کوچولوی دوست‌داشتنی است.  پدرش «سالولگا» یک ماشین بزرگ دارد، مثل همه‌ باباها. مادرش «سالسوپاری» مهربان‌ترین، خوب‌ترین و شگفت‌انگیزترین مامان دنیاست. آن‌ها خانواده‌ای هستند مثل بقیه‌ خانواده‌ها. البته... تقریباً! چون در این خانواده، همه جادوگرند.

«جادوگر خوش‌قلب»، «جادوگری در مدرسه»، «قوی ترین جادوگر»، «جادوگر و شاهزاده خانم»، «جادوگر حرف شنو» و «جادوگر خطرناک» برخی از عنوان‌های این مجموعه‌اند.

اگر می‌خواهید کودکان با فضای داستان های فنتزی آشنا شوند، خواندن این مجموعه را که هر نسخه از ان یه قیمت ۹ هزار تومان منتشر شده، پیشنهاد می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها