تلاش مضاعف در رفع مشکلات بهداشت و درمان مردم

آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری در دیدار با مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اهمیت موضوع سلامت، از اقدامات و تلاش و کوشش در راستای تحقق اهداف سلامت و ایجاد بستر خدمت‌رسانی مناسب به مردم قدردانی کرد و خواستار تلاش مضاعف و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم شد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۳۴
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران، به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران  به همراه هیأت رئیسه و جمعی از مدیران این دانشگاه با نماینده ولی فقیه در استان  مازندران دیدار کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این نشست ضمن ارائه گزارشی از عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه سلامت، از حمایت‌های نماینده مقام معظم رهبری در استان قدردانی کرد.

سیدعباس موسوی اقدامات دانشگاه را در راستای اجرایی نمودن برنامه‌های طرح تحول سلامت در استان موفق و چشمگیر دانست و با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی توفیقات بسیار چشمگیری در حوزه سلامت داشتیم افزود: یکی از مهم‌ترین آن افزایش امید به زندگی در کشور و به تبع آن در استان است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی مازندران وسیع‌ترین شبکه بهداشتی درمانی را در سطح کشور دارد و از نیروهای انسانی توانمندی بهره‌مند است و با داشتن بیش از 17 هزار پرسنل و 8 هزار و 100 دانشجو  متولی کلان منطقه یک کشور نیز است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با بیان اینکه بسیاری از مولفه‌های سلامت، اجتماعی هستند اظهار کرد: دانشگاه تنها 25 درصد سهم تامین سلامت  آحاد جامعه را عهده دارد و بقیه باید با مشارکت سایر دستگاه‌های دولتی و غیردولتی  تامین شود.

در این دیدار آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ساری نیز با اشاره به اهمیت موضوع سلامت، از اقدامات و تلاش و کوشش مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران در راستای تحقق اهداف سلامت و ایجاد بستر خدمت‌رسانی مناسب به مردم قدردانی کرد و خواستار تلاش مضاعف و رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها