در دهه فجر صورت می‌گیرد

کلنگ‌زنی دارالقرآن مریوان با اعتبار یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از کلنگ زنی دارالقرآن شهرستان مریوان با زیربنای ۴۰۰ مترمربع و در ایام مبارک دهه فجر خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۳۸
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  حجت‌الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی از کردستان با گرامیداشت فرارسیدن دهه مبارک فجر، اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی با توجه به اینکه تأسیس دارالقرآن در شهرستان‌های استان از اهداف این سازمان است، بر این اساس در تلاش برای احداث دارالقرآن در تمامی شهرستان‌ها با همکاری نهاد‌های ذیربط و خود مردم شریف استان هستیم.

وی با اشاره به اینکه در این راستا دارالقرآن سقز با دومیلیارد تومان احداث شده است، افزود: همزمان با ایام مبارک فجر دارالقرآن مریوان نیز در مساحت ۴۰۰ مترمربع احداث خواهد شد.

حجت الاسلام کرمی، بیان کرد: این دارالقرآن با اختصاص یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردمان این شهرستان در ایام الله دهه فجر کلنگ‌زنی و افتتاح خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه خدمت به قرآن یک فعالیت عمومی است، یادآور شد: احداث دارالقرآن در شهرستان بانه در زمینی با ۵۰۰ متر مربع نیز در راستای تحقق این وظیفه در دستور کار قرار گرفته است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات