فرمانده سپاه بیت المقدس اعلام کرد:

واقف شدن دشمن به ناتوانی خود از امتیازات عملیات کربلای ۵ است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: واقف شدن دشمن به ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی از امتیازات عملیات کربلای ۴ و ۵ در زمان دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۷۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردئستان، محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان، در یادوراه شهدای کربلای ۵ که با حضور مردم و مسئولان بیجار در مسجد قائم این شهر برگزار شد با تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار داشت: به کوری چشم دشمنان انقلاب اسلامی تولد ۴۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها و کشور‌های استکباری برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تمام تلاش خود را کردند، افزود: بدیهی است این آرزوی آن‌ها به یاس تبدیل می‌شود و نمی‌توانند کاری از پیش ببرند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: انقلاب اسلامی ایران اگر اثر گذار نبود عمر انقلاب در همان روز‌های نخست انقلاب به پایان می‌رسید.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای کربلای ۴ و ۵، بیان داشت: جنگ عراق و ایران یک جنگ نابرابر بود که در یک طرف ایران اسلامی و در طرف دیگر کشور عراق به پشتیبانی ۴۰ کشور استکباری حضور داشتند.


رجبی ادامه داد: واقف شدن دشمن به ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی از امتیازات عملیات کربلای ۴ و ۵ در زمان دفاع مقدس بود.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر استان کردستان از عملیات کربلای ۵ بعنوان نمادی بسیار کوچک از حفاظت از دستاورد‌های انقلاب توسط رزمندگان نام برد و اعلام کرد: پیروزی عملیات کربلای ۵ در سایه استقامت، بردباری و ایستادگی رزمندگان اسلام بود.

وی با تاکید گسترش انقلاب اسلامی در اقصی نقاط جهان گفت: در هر جنگی در زمان پیش از انقلاب اسلامی، امتیاز‌هایی به دشمن داده می‌شد و تنها در جنگ تحمیلی بود که دشمن نتوانست حتی یک وجب از خاک میهن را جدا کند.

رجبی تاکید کرد: از بدو تشکیل انقلاب اسلامی دشمنان انقلاب در داخل و خارج با ترفند‌های مختلف مانند تشکیل گروهک ها، تحریم و اغتشاش سعی در براندازی نظام را داشتند که در تمامی زمینه‌ها با آگاهی مردم با شکست رو به رو شدند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه ولایت فقیه و مردم آگاه از گزند دشمنان به دور است.

در پایان این مراسم از تعدادی از خانواده شهدای بیجار با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات