نشست بصیرتی فرمانده سپاه با فرهنگیان مریوان

فرمانده سپاه مریوان نشست صمیمانه با تعدادی از فرهنگیان شهرستان مریوان، گفت: اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد از نبود تفکر و مدیریت جهادی است. امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور بین المللی تاثیر گذار به عنوان یک ابرقدرت شناخته شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۶۹۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، نشست بصیرتی فرمانده سپاه مریوان با حضور مدیران و کارکنان و فرهنگیان آموزش و پرورش این شهرستان در سالن خانه معلم برگزار شد.

در این نشست شکیبا سلیمی فرمانده سپاه شهرستان مریوان با اشاره به نقش کلیدی فرهگیان و مدیران اموزش و پرورش در بصیرت افزایی جامعه، اظهار داشت: در سی نهمین سالگرد پیروزی انقلاب نباید فراموش کنیم که امام (ره) به ما استقلال بخشید، هویت بخشید، آزادی بخشید. ما موظف هستیم راه استقلالی را که امام (ره) آغاز کرده است ادامه دهیم.


سرهنگ سلیمی افزود: در چهار دهه از عمر با برکت انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی با فراز و نشیب‌های مختلف و دشمنی‌های فراوان از جانب استکبار جهانی و عاملان حلقه بگوشش روبه رو بوده است هم چنان به یک الگوی جهانی برای آزادی طلبان درسطح دنیا مبدل گشته است.

انقلاب کردن سخت بود، اما حفاظت از انقلاب اسلامی بااین همه توطئه و نیرنگ سخت‌تر می‌باشد و همه مردم ایران به خاطر این که صاحبان اصلی انقلاب بودند در این مسیر هزینه‌های زیادی پرداخت کردند و در تمام برهه‌های زمانی دشمنان را مایوس کردند.

وی ادامه داد: سال ۵۷ رژیمی که دست نشانده استکبار و ابر قدرت‌ها بود توسط مردم سرنگون شد. بعد از انقلاب، استکبار از انقلاب اسلامی سیلی خورده و به همین دلیل با اجیر کردن یک قاتل و دیکتاتور مثل صدام، هشت سال جنگ را به ملت ایران تحمیل کرد و هزینه‌های زیادی را بر انقلاب اسلامی وارد کرد. به خیال این که بتواند انقلاب نوپای ما را ساقط کند.

سلیمی در ادامه نشست صمیمی با فرهنگیان مریوان، گفت: جنگ سخت دشمن پس از ۸ سال بدون رسیدن به مقاصد شوم استکبار به پایان رسید، اما بلافاصله جنگ نرم خود را که به مراتب پیچیده‌تر و سخت‌تر بود بر علیه مردم ایران آغاز شد و یکی از محور‌های اصلی تلاش دشمنان انقلاب اسلامی حذف اسلام از انقلاب مردم ایران بود و این بخاطر عنادی است که از همان ابتدای انقلاب اسلامی بوجود آمد. اما حضرت امام (ره) از همان ابتدای پیروزی انقلاب در مقابل کسانی که قصد حذف اسلامیت را از انقلاب داشتند محکم ایستاد و امروز نیز مکتب آن پیر فرزانه در این مسیر به راه خود ادامه میدهد.

وی بیان کرد: تفکر انقلاب اسلامی قرآنی است؛ و اگر امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد از نبود تفکر و مدیریت جهادی است. امروز ایران اسلامی به عنوان یک کشور بین المللی تاثیر گذار به عنوان یک ابرقدرت شناخته شده است.

فرمانده سپاه مریوان همچنین افزود: مدیریت باید مدیریت جهادی باشد. مدیریت جهاد مبنی بر دین اسلام، خارج از بروکراسی اداری است. بدعهدی آمریکایی‌ها و هم دستانش برای جهانیان ثابت شده است و مسئولین و مردم بایستی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری هیچ گاه فریب لبخند‌های دشمنان ایران اسلامی را نخورند وبا تکیه بر ظرفیت‌های داخلی همواره دشمنان را مایوس نمایند.

مردم و مسئولین ما باید بدانند بدعهدی آمریکا به تعهداتش مسبوق به سابقه است و در زیر دستکش مخملی دستی چدنی پنهان است.

در پایان این نشست صمیمانه که با پرسش و پاسخ همراه بود، فرمانده سپاه مریوان به تعدادی از سئوالات فرهنگیان عزیز پاسخ داد و خاطر نشان کرد که بایستی حواسمان به توطئه‌ها و خدعه‌های دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی باشد و همواره با بصیرت و آگاهی و حضور به موقع در صحنه، آنان را ناکام بگذاریم و فریب وعده‌های توخالی کسانی را که تا امروز با مردم و انقلاب اسلامی همواره دشمنی نموده اند را نخوریم.

انتهای پیام/7727
ارسال نظرات