مشکل معیشتی و اقتصادی جامعه را با محرومیت و عقب ماندگی مواجه ساخت/ افتتاح چند طرح در نکا انجام شد

فرماندار نکا با اعلام اینکه دولت تلاش دارد تا با حرکت در مسیر توسعه، برای رفع محرومیت‌ها با توان بیشتری حرکت کند، یادآور شد: جامعه با مشکلات مختلفی روبرو است و باید با وحدت و همدلی برای رفع این عقب‌ماندگی‌های موجود در جامعه تلاش کرد.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۲۷
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر احمدی در گفت‌وگویی با بزرگداشت ایام دهه مبارک فجر اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) آموزه‌های اسلامی را در کنار آموزه‌های فرهنگی، حکومتی و سیاسی به جهان عرضه کردند و اعلام کردند که این انقلاب، بر مبنای اسلام و ارزش‌های اسلامی بنا شده است.

وی افزود: حمایت از مظلومان و مستضعفان از ویژگی‌های مهم امام راحل بود که در تمام دوران زندگی ایشان هویدا بود و اکنون هم در ادامه راه ایشان رهبر معظم انقلاب بر این اندیشه‌ها استوار ایستاده است و در ادامه راه امام راحل، حمایت از مظلومان و محرومان در دستور کار ایشان است.

فرماندار نکا با اعلام اینکه دولت تلاش دارد تا با حرکت در مسیر توسعه، برای رفع محرومیت‌ها با توان بیشتری حرکت کند، یادآور شد: جامعه با مشکلات مختلفی روبرو است و باید با وحدت و همدلی برای رفع این عقب‌ماندگی‌های موجود در جامعه تلاش کرد.

احمدی گفت: رفع مشکلات در جامعه، نیازمند همکاری همه‌جانبه مردم و مسؤولان است و باید همگان در این بخش فعال شده و برای توسعه گام بردارند.

وی با اشاره به آثار کمک به محرومان و نیازمندان خاطر نشان کرد: این کمک‌ها و دستگیری از نیازمندان علاوه بر ایجاد آرامش روحی و معنوی، دارای آثار اقتصادی فراوان است.

نماینده عالی دولت با بیان اینکه کمک به محرومان و نیازمندان از تأکیدات دین مبین اسلام، یادآور شد: کمک به محرومان و نیازمندان و دستگیری از مستضعفان از جمله دستورات دین مبین اسلام است که در کنار مسائلی همچون اقامه نماز، روزه گرفتن، جهاد در راه خدا و حج آمده است.

احمدی اضافه کرد: همه ما در قبال این انقلاب، ارزش‌ها و آرمان‌های آن مسؤول هستیم و باید برای رفع مشکلات همه با هم قدم برداشته و برای عزت و اقتدار بیشتر ایران اسلامی تلاش کنیم.

وی همچنین در مورد افتتاحیه‌های سومین روز از دهه فجر در شهرستان نکا گفت: افتتاح طرح‌های خودکفایی کمیته امداد امام خمینی، بهره‌برداری از شالیکوبی مدرن به همت جهاد کشاورزی و افتتاح پارکینگ اختصاصی سیلوی نکا با اعتباری حدود 14 میلیارد ریال از جمله این طرح‌ها بود.

فرماندار نکا اظهار کرد: همزمان با سومین روز از دهه مبارک فجر، طرح خوداشتغالی امداد از جمله 2 واحد تولید قارچ خوراکی (شهری و روستای دنگسرک)، آشپزخانه مرکزی در شهر به بهره‌برداری رسید.

احمدی افزود: شالیکوبی مدرن در روستای تازه‌آبادکلا نکا هم از دیگر طرح‌های اجرا شده در سومین روز از دهه فجر 96 بود که در مجموع طرح‌های اشتغال‍‌زایی امداد و جهاد کشاورزی با اعتبار بالغ بر 11 میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی گفت: افتتاح پارکینگ اختصاصی سیلو، با اعتبار بالغ بر 3 میلیارد ریال هم سومین طرح در سومین روز از دهه فجر در نکا بود که با حضور مسؤولان به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها