گام جلوی کانونهای فرهنگی و هنری مساجد مازندران از برنامه ششم توسعه/ مسئول کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران معرفی شد

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این مراسم گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، 9 درصد از برنامه ششم توسعه جلوتر است و این امر بیانگر تلاش‌های ارزنده انجام شده است.
کد خبر: ۸۹۸۳۷۷۵
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران،  احد جاودانی در آیین تکریم و معارفه مسؤول دبیرخانه کانون مساجد مازندران گفت: درخدمت به مسجد، تودیع و معارفه‌ای در کار نیست بلکه جابه‌جایی یا واگذاری به نیروهای جوان‌تر مطرح است که باید در چرخه مدیریت، وارد شوند تا در مدیریت فرهنگی هوای تازه‌ای دمیده شود.

وی با قدردانی از تلاش‌های 22 ساله محمد فوقی در دبیرخانه کانون مساجد مازندران افزود: حجت‌الاسلام محمود علیخانی نیرویی با تجربه و آشنا به مسائل فرهنگی و هنری است که می‌تواند این مجموعه مهم را در رویکرد تازه‌ای مدیریت کند. 

مدیرکل بازرسی، نظارت و ارزشیابی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این مراسم  گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران، 9 درصد از برنامه ششم توسعه جلوتر است و این امر بیانگر تلاش‌های ارزنده انجام شده است.

سیدهاشم خضری بیان کرد: مازندران در سطح‌بندی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور از لحاظ سطح‌بندی در درجه نخست قرار دارد.

 مسؤول جدید دبیرخانه ستاد کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد مازندران نیز در این مراسم گفت: فعالیت‌های چشمگیری با توجه به بودجه اندک فرهنگی در کشور صورت گرفته است.

حجت‌الاسلام محمود علیخانی تصریح کرد: مازندران از نظر صبغه دینی و گرایش به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و همچنین از نظر ملی و بومی دارای هویت پررنگ و ریشه‌داری است که باید به نسل امروز منتقل شود.

محمد فوقی مسؤول سابق ستاد  هماهنگی و نظارت بر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران در سخنانی گفت: هنرمندان متعهد و دینی و کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، در این برهه عهده‌دار مسؤولیت مهمی هستند که این روند باید همچنان ادامه یابد.

حجت الاسلام محمود علیخانی دارای سوابق متعدد فرهنگی و اجرایی است و پیش از این امام جمعه مرزن‌آباد چالوس و سلمان‌شهر بوده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها