بمناسبت برگزاری کنگره ملی شهداء و دهه مبارک فجر و با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهداء مسئولان شهرستان میرجاوه با خانواده شهدای این شهرستان دیدار و گفتگوکردند.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۱۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵

فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه در گفتگوباخبرگزاری بسیج از میرجاوه اظهار داشت: دیداربا خانواده‌های شهدا و ایثارگران وظیفه مسئولین است جان‌فشانی‌ها و سلحشوری‌های شهداء به‌عنوان اسطوره های استقامت، وفاداری و صبر و همچنین شجاعت و دلاوری در دفتر رشادت‌های انقلاب اسلامی ثبت‌شده است و دیدار با خانواده شهدا افتخار بزرگی است.

سرهنگ پاسدار علیرضا کرد افزود: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست، مدیون خون شهدا و همجنین فداکاری و ایثارگری‌های خانواده معظم شهیدان، جانبازان، ایثارگران، رزمندگان و آزادگان است که پاداش آنان نزد خدا محفوظ خواهد بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثار و شهادت باید در جامعه نهادینه شود، خاطرنشان کرد: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت لازم و ضروری است و خانواده شهدا نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دارند.

وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهداء جزء وظایف مهم مسئولین است چراکه این امنیت و عزت مملکت مدیون خون شهدا هستیم، شهدای انقلاب، ادامه دهنده راه شهدای دشت کربلا هستند و این وظیفه همه است که ادامه دهنده راه شهدا باشیم.
ارسال نظرات