خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان:

دشمنان به دنبال منحرف کردن جوانان ما از صراط مستقیم انقلاب هستند

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: دشمنان قسم خورده این انقلاب امروز سعی دارند با ایجاد شبهه جوانان ما را از صراط مستقیم انقلاب منحرف کنند.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۲۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹

دشمنان به دنبال منحرف کردن جوانان ما از صراط مستقیم انقلاب هستندبه گزارش خبرگزاری بسیج در همدان، سردار مظاهر مجیدی در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی در جمع پاسداران سپاه انصارالحسین(ع) و ناحیه همدان ضمن گرامیداشت دهه فجر و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: دشمنان قسم خورده این انقلاب امروز سعی دارند با ایجاد شبهه جوانان ما را از صراط مستقیم انقلاب منحرف کنند.

وی افزود: با توجه به نقشه دشمنان انتظار می‌رود نقش پاسداران در راستای بصیرت‌افزایی و روشنگری ابعاد انقلاب اسلامی برای آحاد جامعه پررنگ‌تر از گذشته باشد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان گفت: با نگاهی کوتاه به سابقه رژیم پهلوی در ایران پی می‌بریم که تمام تلاش این خاندان منحوس در دوران حکومت خود این بوده که هیچ اثری از دین مبین اسلام را در کشور ایران باقی نگذارند که از آن جمله می‌توان به بحث کشف حجاب به دستور رضاخان اشاره کرد.

وی با اشاره به تاسیس ساواک توسط محمدرضا شاه ابراز داشت: شکنجه‌هایی که ساواک در زندان مخوف خود از نیروهای انقلاب  داشت بسیار زجرآور بوده که خود سندی بر رفتارهای ظالمانه او بوده است.

مجیدی گفت: زمانی که مردم ایران بر ضد رژیم پهلوی انقلاب کردند حضرت امام خمینی(ره) فرمودند بگذارید مردم ساختار حکومت اسلامی را مشخص کنند؛ که در نتیجه مردم ایران در 12 فروردین با حضور در پای صندوق‌های رأی به جمهوری اسلامی رأی دادند که این خود از مظاهر موفق انتخابات و دموکراسی در ایران است.

وی با مقایسه نظام شاهنشاهی با انقلاب اسلامی ایران گفت: در دوران 52 ساله حکومت پهلوی تنها 12 انتخابات در ایران برگزار شد که همه آنها به صورت فرمایشی بوده یعنی در هیچ کدام از انتخابات‌ها مردم ایران نقشی در تعیین سرنوشت خود نداشته‌اند این در حالی است که قریب به 40 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و این همه انتخابات آزادانه در ایران برگزار شده است.

سردار مجیدی ضمن برشمردن دستاوردهای انقلاب افزود: امروز بیشتر مردم ما از اوضاع اقتصادی و معیشتی خود رنج می برند اما این دلیل نمی‌شود که از دستاوردهای انقلاب در این مدت چشم‌پوشی شود برای مثال کشور ما در زمان طاغوت هیچ مقامی از لحاظ شرکت در المپیادهای علمی در بین کشورهای جهان نداشت که امروز از برکات انقلاب اسلامی این است که ایران جزء 10 کشور برتر دنیا در المپیاد علمی قرار گرفته است.

وی گفت: دشمن سعی دارد قدرت نظامی و موشکی ما را محدود کند و علت آن این است که عزت ما را در جهان خدشه‌دار کند که این آرزو را به گور خواهد برد.

فرمانده سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با اشاره به مذاکرات هسته ای عنوان کرد: پرده‌برداری سپاه از شهرک‌های موشکی برای به رخ کشیدن قدرت دفاعی ایران اسلامی بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات