روزنامه معاريو اعتراف کرد؛

تل‌آويو توانايی مقابله با حزب‌الله را ندارد/ شکست سنگینی در انتظار رژیم صهیونیستی است

روزنامه معاریو به سران رژیم صهیونیستی هشدار داد، در تهدید علیه حزب‌الله مبالغه نکنند؛ زیرا این رژیم توانایی مقابله با حزب‌الله نخواهد داشت.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۳۰
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰

به گزارش سرویس بسیج مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به سران رژیم  صهیونیستی درباره توان حزب‌الله لبنان برای مواجه کردن جبهه داخلی این رژیم با آزمایشی که قبلا با آن روبرو نشده است، هشدار داد.

معاریو همچنین درباره تسلط حزب‌الله بر برخی شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال فلسطین اشغالی که شهرک‌نشینان را مجبور خواهد کرد به دنبال یافتن آینده‌ای برای بقای خود باشند، هشدار داد.

«حسن حجازی» گزارشگر المنار در گزارشی اعلام کرد: رسانه‌های رژیم صهیونیستی سخنان تند و تهدیدات مسوولان صهیونیست را علیه لبنان مهار می‌کنند. معاریو در مقاله‌ای هشدار داد، حزب‌الله لبنان می‌تواند جامعه اسرائیل را با مشکلی روبرو کند که از زمان تشکیل رژیم صهیونیستی سابقه نداشته است.

معاریو نوشت حزب‌الله می‌تواند ضربه سنگینی به جبهه داخلی غیرنظامی و نظامی اسرائیل وارد و برخی شهرک‌ها را به صورت موقتی اشغال کند که در آن صورت به تغییر چهره جامعه اسرائیل و سوق دادن شهرک‌نشینان به بازنگری در آینده‌شان منجر خواهد شد.

معاریو به موضوعی به نام بازدارندگی متقابل بین دو طرف اشاره کرد و نوشت: دو طرف به خوبی از قدرت بزرگ ویرانگری که در جنگ استفاده خواهد شد، آگاهند.

معاریو افزود: با وجود آنکه حزب‌الله لبنان به زمان نیاز دارد تا نیروهای خود را از سوریه به لبنان بازگرداند؛ اما حزب‌الله با همین تعداد نیرو‌هایی هم که در لبنان دارد، می‌تواند نبردی دردناکی را علیه اسرائیل مدیریت کند.

مقاله نویس معاریو نوشت: از همین رو، سران اسرائیل که در تهدید علیه لبنان مبالغه می‌کنند، باید به این فکر کنند که در پایان جنگ در صورت وقوع، چه وضعی خواهند داشت و بهایی که اسرائیلی‌ها پرداخت خواهند کرد، چقدر خواهد بود؟

معاریو نوشت: تصمیم جنگ علیه حزب‌الله یک معضل بسیار دشوار برای «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی است؛ چرا که دست روی دست گذاشتن در مورد تحولات لبنان نیز آثار فاجعه باری خواهد داشت که شاید کمتر از تبعات تصمیم به جنگ نباشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات