اجرای طرح گازرسانی دهه فجر در ۲۷ روستای مازندران

در ایام دهه فجر امسال، ۹ روستا در بخش‌ های مرکزی شهرستان رامسر، ۳ روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، ۲ روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، یک روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و ۱۱ روستا در بخش‌ های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و یک روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به بهره برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۵۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، جعفر احمدپور مدیرعامل شرکت گاز مازندران در گفتگویی از بهره برداری طرح گازرسانی به ۲۷ روستای مازندران با اعتبار ۱۳۳ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد و گفت: در این روستا‌ها هزار و ۵۰۰ علمک روی شبکه گازدار نصب خواهد شد.

وی افزود: با گازدار شدن این روستا‌ها و انجام فرایند اشتراک پذیری، هزار و ۲۵۵ خانوار روستایی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: در ایام دهه فجر امسال، ۹ روستا در بخش‌ های مرکزی شهرستان رامسر، ۳ روستا در بخش بندپی شرقی شهرستان بابل، ۲ روستا در بخش لاریجان شهرستان آمل، یک روستا در بخش مرزن آباد شهرستان چالوس و ۱۱ روستا در بخش‌ های مرکزی و هزارجریب شهرستان نکاء و  یک روستا در بخش مرکزی شهرستان سوادکوه به بهره برداری خواهد رسید.

احمدپور با اشاره به در دست اجرا بودن طرح گازرسانی به ۵۰۳ روستای دیگر استان، افزود: با گازرسانی به این روستاها، بیش از ۲۸ هزار خانوار روستایی استان، از نعمت گاز طبیعی بهره‌ مند خواهند شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها