خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراغه:

رسیدگی به محرومان از آرمان های انقلاب است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در مراغه در آئین افتتاح خانه محروم روستای بیانلوجه گفت: یکی از آرمان های جمهوری اسلامی رسیدگی به مناطق محروم و مردم مستضعف است.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۷۴
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام رحیم علی طالعی افزود: تمام نهادهایی که پس از انقلاب به وجود آمده اند در بطن جامعه با محرومان هستند .
وی ادامه داد: مسئولان جامعه برخلاف رژیم گذشته که با ارباب و سرمایه داران در ارتباط بوده اند امروز با محرومان افت و خیز دارند و درد و مشکلات محرومان را از نزدیک درک کرده و تلاش در برطرف کردن مشکلات محرومان گام بر می دارند .
حجت الاسلام طالعی در ادامه به تلاش دشمن برای ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان اشاره و بیان کرد: دشمن تلاش دارد مردم را به نظام و مسئولان بدبین جلوه داده و بین آن ها تفرقه ایجاد کند .
مسئول نمایندگی سپاه مراغه ادامه داد: دشمن در طول 39 سال تجربه کرده که هر وقت با نظام جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران اسلامی مقابله کرده و روبرو شده شکست خورده است .

وی افزود: مردم ایران اسلامی انشاء الله امسال هم مانند سال های گذشته با حضور آهنین و مشت های گره کرده بار دیگر مشت محکمی بر استکبار و  یاوه گویان جهان خواهند زد.
وی  اضافه کرد: ملت  با بصیر و ولایی ایران اسلامی باردیگر با حضور با شکوه در  راهپیمایی یوم الله 22 بهمن بار دیگر نقشه و توطئه های دشمن را خنثی خواهند کرد.
در چهارمین روز از دهه فجر هفت باب خانه محروم در  مراغه با هزینه بالغ بر 210 میلیون تومان با مشارکت سپاه، بسیج و کمیته امداد امام خمینی(ره) افتتاح شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها