خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بستان آباد:

وقوع انقلاب موجب شکوفایی استعدادها شد

فرمانده سپاه بستان آباد در نشست روشنگري مردم آلانق در مسجد جامع اين روستا، وقوع انقلاب اسلامي را موجب شكوفايي استعدادها و نگاه مسئولان به داخل به خصوص به نيروي جوان دانست.
کد خبر: ۸۹۸۴۲۸۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج از آذربايجان شرقي، حسين محمدي با اشاره ضمني به دستاوردهاي عظيم انقلاب اسلامي در طول 39 سال اخير وقوع انقلاب اسلامي را موجب ارزشمند شدن ايران و ايرانی در بين تمام ملت هاي آزاده برشمرد و خاطرنشان كرد: در زمان شاه معدوم هيچ ارزشي براي شهروندان ايراني قائل نبودند.

وی با اشاره به فرمايش حضرت امام راحل(ره) كه فرموده بودند؛ «پشتيبان ولايت فقيه باشيد تا به مملكت شما آسيبي نرسد» افزود: امروز ملت ايران اسلامي يكصدا و با وحدت رويه بايد پشتيبان ولايت فقيه باشد تا در مقابل تهديدات دشمنان خارجي و فتنه هاي داخلي آسيبي به كشور نرسد.

وقوع انقلاب موجب شکوفایی استعدادها شد

محمدی با اشاره به جانفشاني نيروهاي مسلح در دفاع از كيان ايران اسلامي، آمادگي سپاه پاسداران و نيروهاي بسيج را براي مقابله با دشمنان انقلاب اسلامي هميشگي توصيف و تاكيد كرد: تا آخرين قطره خون خود در مقابل دشمنان خواهيم ايستاد و هرگز كسي در تاريخ نخواهد خواند كه پاسداران و بسيجيان امام و رهبر خويش را تنها گذاشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها