خبرهای داغ:
مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی:

«شش و سی دقیقه عصر» در شب خاطره «مبشر صبح» رونمایی می شود

مسئول دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری آذربایجان شرقی از برگزاری شب خاطره « مبشر صبح» به همراه رونمایی از 20 عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۲۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، داود خدایی با اعلام این خبر گفت: هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، شب خاطره «مبشر صبح» روز چهارشنبه ۱۸ بهمن‌ماه از ساعت ۱۶ در حسینیه جماران ( تهران) برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: در شب خاطره فوق کتاب « شش و سی دقیقه عصر»، خاطرات خلبان آزاده یوسف سمندریان به قلم میلاد رضازاده که از تولیدات دفتر فرهنگ و مطالعات ادبیات پایداری حوزه هنری استان می باشد، رونمایی خواهد شد.
خدایی بیان کرد: شب خاطره «مبشر صبح» ویژه خاطرات دوران پیروزی انقلاب از زمان ورود حضرت امام خمینی(ره) به ایران به همت دفتر شب خاطره امور استان‌های حوزه هنری در حسینیه جماران برگزار می‌شود.
وی همچنین اظهار داشت: این اولین شب خاطره ای است که در ایام‌الله دهه فجر و در حسینیه جماران با حضور مسئولان کشوری، لشکری، نمایندگان مجلس، عموم مردم و حجه الاسلام سید حسن خمینی برگزار می‌شود.
وی در پایان خاطرنشان کرد: با حضور مدیران نهادهای فرهنگی کشور از20 عنوان کتاب در حوزه ادبیات پایداری که توسط مراکز استان‌های حوزه هنری تدوین و انتشارات سوره مهر به چاپ رسیده است رونمایی و از نویسندگان و خاطره‌گویان تقدیر خواهدشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها