خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

وجه مشترک دهه فجر و ایام فاطمیه ولایت مداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر در آیین گرامیداشت دهه فجر این شهرستان به مشابهت های ایام الله فجر و ایام فاطمیه اشاره کرد و گفت: دهه فجر از ایام فاطمیه نشات گرفته است چراکه در هر دو ایام بحث تبعیت از ولایت مطرح است.
کد خبر: ۸۹۸۴۳۹۵
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه ایام فاطمیه عنوان و بیان کرد: مردم ایران با تاسی از ولایتمداری حضرت زهرا (س) از ولایت فقیه پشتیبانی کردند و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به ثمر نشاندند.

وی با انتقاد از بعضی افراد  و مسئولین که تفکر اصیل انقلابی گری را نوعی افراطی گری تلقی می کنند افزود: موضع گیری علیه دشمنان و استکبار جهانی نه تنها مصداق افراطی گری نیست بلکه انقلابی گری هویت و ساختار اصلی نظام را تشکیل می دهد که همواره مورد تاکید رهبر فرزانه انقلاب اسلامی بوده است.

حجت الاسلام برزگر با بیان اینکه دشمنان  خارجی و بعضی عوامل داخلی آن ها برای اینکه انقلابیون حقیقی را به انزوا بکشانند برچسب هایی همچون افراطی گری و تندروی می زنند تا در جامعه انقلابی گری مترادف افراطی گری تلقی شود در حالی که انقلابی گری  نه تنها افرای گری نیست بلکه به معنای مبارزه با ظلم، خشونت، بی بندباری، بی عدالتی و مبارزه با مستکبران عالم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه عجب شیر  با تاکید  به اینکه کسانی که انقلابی گری را به معنای افراطی گری می دانند، اظهارداشت: همین افراد اگر در زمان امامان معصوم همچون امام علی(ع) و امام حسین(ع) بودند مواضع اصیل اسلامی امامان معصوم را نیز مترادف با افراطی می دانستند و بر آن ها بر چسب افراطی گری می زدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها