فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

نیروهای مسلح؛حامی مظلومان عالم/ برای دفاع از کشورو مردم آمادگی کامل داریم

سرداردجمیری؛ نیروهای مسلح امروز کشور را حامی مستضعفین و مظلومان عالم دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف همگام و همراه ملت و مظلومان عالم هستند و در صحنه های خطر حضور مقتدارانه دارند.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۱۶
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد؛ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی استان یزد گفت: امروز نیروهای مسلح کشور به برکت انقلاب اسلامی از زیر یوغ استکبار رهایی یافته اند و از سلطه ابرقدرت ها خارج شدند.

سردار جمیری افزود: رژیم شاه به عنوان ژاندارم منطقه و هم پیمان اسرائیل ماموریت داشت منطقه را برای استکبار جهانی با ثبات کند و به همین دلیل، نیروهای مسلحی را برای خدمت به خود و اربابان مستکبرش تربیت کرده بود و قرار بود این نیروها نهضت های آزادی بخش در منطقه را سرکوب کنند که با عنایت خداوند و حرکت امام(ره) انقلاب اسلامی شکل گرفت و ملت و نیروهای مسلح از سلطه استکبار خارج شدند.

جمیری؛ نیروهای مسلح امروز کشور را حامی مستضعفین و مظلومان عالم دانست و گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف همگام و همراه ملت و مظلومان عالم هستند و در صحنه های خطر حضور مقتدارانه دارند.

وی به حضور درخشان نیروهای مسلح در دوران دفاع مقدس، مقابله با تهدیدات امنیتی دشمن و حوادث مختلف اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح ما امروز یار ویاور مردم بوده وهمگان دیدند که در حوادث اخیر غیرمترقبه در کنار دولت و ملت چه کارهای بزرگی را انجام دادند.

فرمانده سپاه استان یزد خاطر نشان کرد: نیروهای مسلح کشور علاوه بر چنین فعالیت هایی در عمران و ابادانی نیز نقش ارزنده ای داشته و برای دفاع از کشور ومردم هم آمادگی کامل دارند.
ارسال نظرات