امام جمعه شهرستان مهریز:

دهه فجر متعلق به امام(ره)، شهدا و مردم ایران است/ مسئولین خدمت به مردم را فراموش نکنند

امام جمعه شهرستان مهریز در جمع کارکنان نیروهای مسلح و ادارات و نهاد های شهرستان بیان داشت: از علل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه بود و این دهه فجر متعلق به امام ، شهدا و مردم ایران است.
کد خبر: ۸۹۸۴۵۲۱
|
۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهریز، حجت الاسلام و السلمین محی الدینی افزود: مردم ایران قریب به چهل سال است که پای آرمان های امام راحل و انقلاب مانده اند و به منویات رهبری لبیک گفته اند و آگاهی دشمن از این موضوع باعث شده عمده فعالیت آنان در جهت تضعیف ایمان مردم و بی اعتماد کردن آنان نسبت به نظام و انقلاب باشد.
محی الدینی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب دو عنصر رهبری حضرت امام (ره) و حضور و مشارکت مردم را عامل ایجاد و استمرار انقلاب اسلامی می دانندکه بسیاری از کشورهای دنیا انقلاب کردند ولی بعلت نداشتن یکی از این دوعنصر انقلابشان به سرانجام نرسید.
امام جمعه مهریز تصریح نمود: شهدا رفتند تا غیرت و عزت و حجاب زنان و مردان ما حفظ شود و امروز برخی شهدا را پله قرار می دهند تا به منافع شخصی و دنیوی خود برسند و این ها خون شهدا را پایمال می کنند.
وی افزود: مسئولین فراموش نکنند امروز جایگاه و پست و مقامی که در اختیار دارند به برکت خون شهداست و باید خدمتگزار مردم باشند.
حجت الاسلام محی الدینی ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا آن چیزی که رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی می فرمایند محقق شود و نباید کاری کرد که دشمن بتواند سوء استفاده کند و توصیه های رهبری را با جان و دل قبول کنیم.
ارسال نظرات